Sa facem sport

Ati auzit de primul Targ de Sporturi pentru Copii?

Pai cum sa auzi cand el este mediatizat aproape deloc? Eu nu am vazut decat un afis la metrou la Aviatorilor si atat. Oricum nu as fi remarcat afisul daca nu stiam de targ.

Este un afis pe care vezi in primul si in al doilea rand o marca de detergent si abia undeva jos scrie despre targ.

Eu am remarcat pentru ca stiam de targ de la copilul meu care participa, altfel nu dadeam nicio importanta afisului (nici macar detergentului, pentru ca eu sunt convinsa de produsul pe care il folosesc eu).

Iata inca o dovada a faptului ca suntem un popor sedentar, un popor care nu da doi bani pe miscare si sport.

Pai, tocmai noi, un popor de oameni grasi, cu o alimentatie nesanatoasa si cu o viata sedentara ar fi trebuit sa fim informati, poate chiar agresati de afise si indemnuri.

Da’ de unde! Nici vorba!

In tara asta, in afara de fotbal nu mai exista, se pare NIMIC. Si nici ala nu e sport, este o afacere. Jucatorii intra pe teren nu pentru a face spectacol sau arta din meciul respectiv, ci numai pentru bani.

Un sportiv pe care eu il admir foarte mult este Ivan Pataichin, un sportive complet, un om serios care a adus multe medalii si prestigiu tarii noastre. Cat de mult a fost el promovat, el sau sportul pe care il practica? Poate atunci la inceput cand fotbalul nu era doar o afacere.

In fine, nu aici doream sa ajung.

Ce vreau sa spun eu este urmatorul lucru:

MERGETI LA TARGUL DE SPORTURI PENTRU COPII !!!!!!!!!!!!!!

Copilasii vor putea vedea, alege, compara, hotara sa faca un sport. Este foarte sanatos si nu trebuie sa precupetiti niciun efort in acest sens.

Sa va dau un exemplu, ca sa nu ziceti ca vorbesc din carti: de cinci ani, fie vara, fie iarna, de doua ori pe saptamana, eu duc copilul la antrenament la aikido.

Sunt CINCI ani.

Ce am castigat?

Un copil mai sanatos, un copil cu reflexe bune, un copil mai ordonat si mai responsabil, un copil cu multa incerdere in el si foarte ambitios. Am mai castigat ceva: un colt al camerei plin de cupe si plachete.

Ce am pierdut?

Nimic! Nici macar cele doua ore din timpul antrenamentului (cat astept copilul), pentru ca atunci citesc, fac piata, socializez.

V-am convins?

Daca nu sunteti inca hotarati eu totusi insist si va poftesc, impreuna cu copilasii Sambata 31.10.2009, intre orele 10.00 si 19.00 la World Trade Plaza (intrarea este gratuita).

Dati-le posibilitatea sa creasca sanatosi si frumosi.

Dati-le ocazia sa va multumeasca atunci cand vor creste.

Eu sigur voi fi acolo, intre orele 13.00 si 14.00, interval in care fata mea, viitoare centura neagra va face demonstratie (impreuna cu colegii ei de club) de aikido.

Voi fi acolo si voi fi cea mai mandra mamica de samurai.

Scrie un comentariu

Din categoria sanatate

Lasă un răspuns

