Am fost la targul de sporturi si a fost tare trist…In intervalul de timp in care am fost eu acolo era aproape gol…

Nici parinti, nici copii…adica erau copiii participanti impreuna cu parintii care ii insoteau. Sa fie oare de la mediatizarea defectuoasa sau de la lipsa de interes a confratilor nostrii pentru miscare, sport, sanatate ?

De organizat, targul a fost foarte bine organizat, dar ce folos ca nu au stiut prea multi de el sau poate au stiut si au venit doar pe segmentul orar (sportul) care ii interesa. Poate ca pe intervalul rezervat fotbalului o fi fost full. nu e de mirare, nu?

Eu am povestit tuturor despre acest targ, am laudat aceasta prima initiativa si chiar am reusit sa duc acolo o familie cu un copilas car acum „face karate” cu parintii in casa (e prea mic sa fie primit la club inca). Deci, tot e ceva nu?

Mai departe ce sa zic? Copilul meu s-a descurcat foarte bine desi a avut mari emotii si nu inteleg de ce; la un examen de centura e mult mai rau.

Organizarea a fost, cum spuneam ok – ptr ca demonstratia a fost in timpul pranzului, copilasii au primit pachetele cu mancare si apa, au primit si tricouri cu insemnele unui detergent; cred ca au fost oferite si cutii cu detergent mamicilor…

oricum e laudabil ce se intampla, pacat insa ca cei ce gandesc manifestarile acestea nu duc lucrurile la bun sfarsit, si anume sa fi chemat si o televiziune, sa fi chemat si un radio, sa fi impartit fluturasi pe la scoli, etc…

am sa pun poze la un moment dat

Scrie un comentariu

Din categoria sanatate

Lasă un răspuns

