despre webkinz

Dragi parinti si bunici!

Va aflati in pana de idei, iar micutii vostrii nu au intocmit inca o scrisoare pentru Mos Craciun?

Imi permit sa va dau o idee: animalutele de plus Webkinz!!!

Sunt adorabile.

Animalutele cu pricina pot fi cumparate din hipermarketuri sau prin comenzi online. Ele sunt insotite de un cod secret si unic.

Intrand pe www.webkinz.com si introducand acel cod unic, copilasul patrunde in minunata Lume Webkinz unde va avea grija de animalutul sau virtual.

Veti spune acum ca internetul, calculatorul, nu sunt bune pentru copii; asa si este. Nu sunt unul dintre parintii care sunt de acord cu tv-ul sau calculatorul, mai ales la copilasi, dar am sa va spun ca sta in puterea noastra, a adultilor sa limitam timpul copilului in fata calculatorului sau tv-ului. Copilul nu trebuie privat de toate acestea, copilul trebuie indrumat sa ia din tot ce-l inconjoara ce e mai bun si in cantitatea corespunzatoare. Nu-I asa?

Sa va spun de ce, eu, parinte responsabil sunt de acord cu Webkinz:

  • Una dintre modalitatile de a castiga bani pentru intretinerea si amenajarea locuintei animalutului este raspunsul la intrebari din diferite domenii, in limba engleza; intrebarile sunt organizate pe varste si domenii (ex. matematica, limba, mediu inconjurator, arta). Deci, copilul isi poate testa si inbunatatii cunostintele de limba engleza, matematica, arta, mediu…Asta mie mi se pare un lucru foarte bun
  • Se pot castiga banuti pentru casa animalutului si participand la diferite jocuri (nici unul nu este agresiv)
  • Copilul invata sa amenajeze si sa intretina o locuinta; i se dezvolta si simtul artistic
  • Copilul invata sa fie responsabil fata de o fiinta, fie ea si virtuala (hranita, spalata, iubita)
  • Copilul invata sa-si dramuiasca banutii (virtuali)
  • Pretul este foarte accesibil: aproximativ 40 ron (la un hypermarket in Militari am gasir ieri cu 33 ron)
  • Este practice o jucarie 2 in 1 (un animalut de plus si unul virtual)

Puteti sa va distrait cat vreti, dar eu imi doresc unul doar pentru mine, copilul meu avand déjà trei: un raton, o vulpe si un catel (pug-animalul lunii noiembrie)

Copilasii posesori de Webkinz pot interactiona intre ei in mediul virtual fara nici un pericol (Clubul Prietenilor are un chat). Iata ce scrie in Zona Parintilor:

“Fiecare cuvânt scris trebuie să fie din dicţionarul nostru KinzChat PLUS şi să fie scris corect; în caz contrar cuvântul va fi scris cu roşu iar propoziţia NU va putea fi trimisă. Iată două exemple:

O să telovesc!

Locuiesc la 503 Windermere. Sună-mă!

Priviţi cuvintele subliniate. Nu permitem astfel de cuvinte şi nu permitem folosirea cifrelor. Nici una din aceste propoziţii nu poate fi trimisă.

Pentru a intra în zona KinzChat PLUS, majoritatea membrilor au nevoie de permisiune parentală.

Dacă copilul dvs. solicită acces în zona KinzChat PLUS, veţi primi un email de la Webkinz solicitându-vă consimţământul.

Când primiţi emailul, daţi click pe Accept pentru a permite copilului să intre în KinzChat PLUS. Dacă nu doriţi să permiteţi copilului să intre în KinzChat PLUS, daţi click pe Refuză sau pur şi simplu ignoraţi emailul.

Dacă aţi decis că KinzChat PLUS nu este pentru copilul dvs. puteţi folosi caracteristica din Contul Părintelui pentru a bloca accesul copilului la zona KinzChat PLUS.

Siguranţă şi KinzChat PLUS

Clubhouse Reporting Button

Dacă dvs. sau copilul dvs. vedeţi un alt membru care se poartă sau vorbeşte nepotrivit, îl puteţi raporta folosind butonul de raportare în formă de scut din camera Clubhouse. Vom investiga fiecare raportare şi dacă găsim o problemă, vom lua măsurile cuvenite. Încurajăm copiii să raporteze comportamentul negativ în zona KinzChat PLUS şi vom bloca accesul copiilor care nu se poartă adecvat.

Vă încurajăm să monitorizaţi copiii când se află în Clubhouse. Vrem să fiţi sigur că copilul dvs. se joacă plăcut şi în siguranţă cu prietenii săi!”

Ei? Cum e? Parca mai bine, nu?

Déjà copilul meu are in mediul virtual o casuta formata din trei dormitoare (cate unul pentru fiecare animalut), o sufragerie, o bucatarie, o baie, o gradina unde cultiva legume si fructe si o curte cu piscine, gratar, trambulina.

Atunci cand animalutele primesc mancare din gradina proprie (legume si fructe) ii multumesc copilului si spun ca mancarea e gustoasa si sanatoasa.

Multe amanunte care v-ar putea ajuta sa luati o decizie, puteti gasi pe www.webkinz.com

sau pe forum

24 comentarii

Din categoria 1

24 de răspunsuri la „despre webkinz

  1. eic

    Salut Zumbuddies sunt pe drum.
    Vor fi aici pe la 20 februarie.
    Si vor fi mai ieftin decat la orice site extern.

  2. ana goia

    da este foarte frumos animalutul webkinz !ii iubesc .si am spus i iubesc fiindca ziua mea a fost in 1 ianuarie si atunci am primit al 2 lea animalut webkinz primul a fost de craciun de paste voi primi altul de la iepuras! si tot asa in noiembrie am primit multe animalute webkinz fiindca a fost ziua mea de nume bunica bunicul maduta unchiull din ambele parti am primit de la fiecare un animalut webkinz chiar se de la mama si de la tata .imi plac tare mult animalutele astea ! am primit si de la colegi de ziua mea de la unii doar si de la prietenii de la bloc ! va iubesc! I LOVE Webkinz!

  3. magda

    ma bucur sa aud asta
    sa urmaresti cand vor aparea si zumbuddy in Romania
    nu mai e mult

  4. df

    nu mai suport sa astept

  5. dfo

    nu mai pot sa indur sa astept sa fie conexiuna inadisponabila

  6. sigur magda hahahahahahahahahaha

  7. tyr

    la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. mihai

    si eu mã jok webkinz! ID-ul meu e mh_zaharia sa mai vb.

  9. alex ferariu

    Sunt foarte draguti!!Am patru:cal,iepuras,urs koala si googles!!Plus ca acum de pasti costa vreo 20 de lei(RON)
    Sa va cumparati sunt faini!!!!W

  10. Eu unul sunt foarte incantat de aceasta firma.E serioasa: odata nu stiam sa-mi schimb parola,iar ei intr-o zi si jumatate mi-au trimis un emai-L-eam ascultat cerintele iar acum ma pot juca din nou pe Webkinz.In prezent am 6 webkinz si 2 zumbuddyes

  11. Daca aveti vreo problema cu acest site va dau eu i-dul lor sa va rezolvati orice problema.Serios acum este i-dul lor.Si eu il am si mi-au raspuns.Vi-l dau si voua cand aveti vreo probleme apelati la ei.

    P.S. Deobicei sunt pe invizibil.

  12. magda

    tema concursului are legatura cu seriozitatea
    premiile primite repede au legatura cu seriozitatea
    nu crezi ?

Lasă un răspuns

