Bambini pentru…bambini!!!

Copilul meu merita tot ce-i mai bun!

Copilul tau merita  ce-i mai bun!

Sa incercam sa le oferim asta!

Intr-un articol mai vechi scriam printre altele despre un loc frumos pentru copiii nostri.

Este vorba de Clubul Bambini aflat pe strada Branduselor, nr. 60, Bucuresti.

Cum am gasit acest loc?

Fetita mea a crescut si in timp a venit momentul sa gasim un loc in care sa-si poata aniversa ziua de nastere, un loc unde sa-si poata invita colegii si prietenii, un loc de unde sa plece cu o amintire placuta.

Am cautat si am tot cautat si am refuzat sa facem la fast food si am refuzat sa facem in sali cu doua gonflabile si trei bile plus fum de tigara de la parinti. Nu mai vorbesc de unele locuri unde am fost intampinati foarte “frumos” de “doamne patroane” cu ifose de mari oameni de afaceri.

Am contunuat cautarea de asta data pe Internet si la un moment dat am dat de un site asa haios si asa colorat incat m-a convins sa dau, mai intai un telefon.

Convorbirea ce a urmat m-a convins sa fac o vizita Clubului Bambini, caci despre el este vorba.

Se pare ca lungesc prea mult vorba si ma indepartez de la subiect.

Dragi parinti si bunici incercati sa organizati o petrecere la acest club si nu veti regreta.

Toti cei carora le-am recomandat acest loc dragut si-au aniversat copiii acolo.

Eu sunt foarte incantata si probabil ca asta se vede.

De ce?

In primul rand am cautat ceva  unde pe primul loc sa se afle copilul, dorintele lui, preferintele lui si unde sa se simta foarte bine.

Spatiul oferit de acest club este foarte mare si foarte bine compartimentat pe mai multe niveluri. La parter este barul amenajat cu gust, locul unde parintii pot servi o cafea aromata, un ceai fin sau o bere belgiana, dar unde nu pot fuma (lucru foarte bun!). La cele doua etaje se afla locul de luat masa si locul amenajat pentru teatrul de papusi si creatie, apoi separat inca un spatiu amenajat cu jucarele gonflabile.

La subsol este locul destinat diverselor jocuri tip discoteca pentru copii (inclusiv lumini specifice), campionate de fotbal de masa, air hockey si tenis de masa, concursuri de dans si karaoke.

Inca un lucru foarte bun care se intampla la Bambini este meniul pentru copii. Acesta poate fi ajustat dupa dorinta si bugetul ficaruia si cel mai IMPORTANT nu contine niciun aliment de tip fast-food.

Tortul comandat aici este delicios si proaspat.

In timpul celor trei ore de distractie parintii pot sta foarte linistiti pentru ca personalul, foarte tanar si priceput se ocupa de cei mici. Ei sunt permanent supravegheati si nimic rau nu se poate intampla.

La sfarsitul celor trei ore  nu numai ca nimeni nu te da afara sau nu se uita la ceas cu subanteles, dar copiii pleaca cu cate un mic cadou din partea organizatorilor.

Tot din partea clubului, parintii primesc un CD cu poze din timpul petrecerii.

La fata locului veti constata ca aveti de unde alege: petrecere in pajamale, petrecere cu zane, petrecere pentru aventurieri, petrecere pentru visatori.

Daca ar trebui sa notez cu 10 doar un singur aspect cred ca acest calificativ l-as da personalului de exceptie, inimosi, cu drag de copii si gata sa satisfaca orice dorinta venita din partea parintilor sau copiilor, lucru greu intalnit astazi.

Sa nu va descurajeze varsta lor; sunt tineri, dar responsabili.

Si nu doar atat.

Pe timpul vacantei (1 iulie – 9 septembrie 2010) copiii pot fi inscrisi la diferite ateliere de creatie, unde mititeii vor invata sa confectioneze tot felul de obiecte utile si haioase.

Fata mea va fi acolo in august, dar inca nu s-a hotarat la care atelier. Veniti si voi!

Toate detaliile le gasiti pe site-ul clubului (www.bambini.ro), sau si mai bine, direct la club sa va convingeti cu ochii vostri.

Daca ajungeti acolo eu astept parerile voaste!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

