cosmetice facute in casa…

Am gasit niste retete interesante intr-o revista si m-am gandit sa vi le dau si voua.

Balsam de buze

O lingura de ceara de albine (dranule luat de la farmacie), 20 ml ulei de masline si o picatura de ulei de trandafiri.

Uleiul de masline si granulele se pun la topit la bain-marie, apoi vasul se da de-oparte de pe foc si se pune uleiul de trandafiri. Toate aceste ingrediente se amesteca usor pana ce mixtura se raceste, apoi se toarna in vase cu capac si se pastreaza la rece.

Crema pentru maini uscate

Pentru niste maini frumoase si catifelate este nevoie de 15 picaturi de ulei esential de muscata si 10 picaturi de ulei esential de lamaie.

Acest amestec se aplica pe mainile curate dimineata si seara.

Eu nu am incercat inca aceste retete, dar daca am s-o fac am sa scriu aici care au fost efectele.

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „cosmetice facute in casa…

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

