10 motive pentru care imi place Romania



Am preluat leapsa de la Irina, raspund si o dau mai departe. Dar, mai intai…

Romania imi place pentru ca:

–          Exista Bucovina; am mers in Bucovina si iarna si vara si am descoperit acolo niste locuri si niste oameni cum rar mai gasesti. Acolo, parca si verdele e mai verde, si cerul e mai albastru; acolo m-am casatorit…

–          Exista Delta Dunarii; vacantele de la Sulina nu le voi uita niciodata; ciorba de peste facuta cu apa din Dunare, cimitirul incarcat de istorie, casuta albastra in care am stat in fiecare vara, fumul care alunga tantarii

–          Nicaieri nu am mancat cozonaci ca in Moldova, pufosi si aromati, mici ca pe

Dealul Negru sau papanasi ca la Azuga

–          Exista ia, bluza de panza topita lucrata manual; ia pe care eu o port mereu cu mare drag si cu care m-am imbracat la nunta mea; ia bunicii cusuta cu motive traditionale

–          Exista (mai exista) lada de zestre in care-si gasesc locul ia bunicii, chimirul si tutunul bunicului, printre seminte de levantica uscata

–          Exista, in amintirea mea, un 2 Mai si o Vama Veche, locuri unde am mers in facultate, dar si dupa, cu fetita mea nou nascuta

–          Exista Sighisoara, orasul bunicului meu si al amintirilor din scoala generala

–          Pentru ca il pot asculta pe Florin Chilian, pentru ca ii pot vedea jucand pe

Olga Tudorache, Radu Beligan, Mariana Mihut, Victor Rebenciuc, Dan Puric, Maia Morgenstern (ce dor mi-e de Stefan Iordache…)

–          Exista Manastirea Agapia, cu linistea ei, cu maicutele dragi si pioase, cu serbetul de zmeura

–          Exista un drum peste Muntii Fagaras, un drum ce se cheama Transfagarasan, un drum

ce-ti taie respiratia

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „10 motive pentru care imi place Romania

  1. Multumesc pentru preluare! Ma bucur ca nu ne este rusine cu Romania!
    In afara de 2 Mai si Vama Veche care nu mai sunt ce au fost candva… restul sunt motive autentice de a avea cu ce ne lauda!

Lasă un răspuns

