De „La Nedeia”

Cautam de ceva vreme o crema pentru fata, o crema pentru un ten gras, acneic si cu ceva urme rosii si inestetice. Am umblat prin farmacii, am fost si la plafar, dar rezultatele nu au fost dine cele mai satisfacatoare.

De ce? Pentru ca efectul nu era cel pe care-l asteptam, iar ingredientele trecute pe ambalaje erau, in unele cazuri, din cele mai…dubioase, ca sa zic asa.

Mi-am zis sa incerc ceva cu adevarat natural, ceva produs de cineva cu aceeasi problema ca si mine, ceva facut la scara mic si fara conservanti.

Am cautat, am gasit si am incercat, iar rezultatul a fost cel pe care-l asteptam de mult. Trebuie doar ca cauti, sa te informezi, sa ai curaj sa incerci (avand in vedere ca e vorba de ingrediente naturale, nu vad de ce te-ai teme)

Se numeste Re-Skin. Crema reparatoare cu alantoina.

Sunt foarte multumita de ea!!!!!!!!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

