AMY WINEHOUSE la … Bucuresti

Ciuc ne-a mai facut aseara o bucurie: tributul adus unei dive, Amy Winehouse. Am fost in Piata George Enescu si m-am bucurat de de cantecele ei si de interpretarea unor voci deosebite: Paula Seling, Rona Hartner, Maria Radu si Nico.

Cand s-a anuntat ca Amy W. vine la Bucuresti m-am bucurat si mi-am numarat banii din portofel, cu gandul sa merg sa o vad; cand s-a anuntat anularea concertului, am fost trista si am cheltuit banii.

Ieri cand am aflat de evenimentul din Piata G. Enescu nu am mai stat pe ganduri si am mers acolo si pot spune ca nu am regretat.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

