“Calare pe motoare” cu…ASUS

Imi plac motocicletele; imi plac de nu mai pot. Imi plac de cand ma stiu. E inutil sa spun ca vin dintr-o familie cu „traditie” in sa. Bunicul a avut motocicleta, tata a avut mai multe motociclete, verisorii mei la fel, prietenii mei, iar eu duc mai departe „amorul” pentru caii putere si gecile de piele.
Nimic nu se poate compara cu zgomotul unui cruiser pe sosea. Motorul „toarce” si scoate un sunet pe care nu l-am mai auzit nicaieri, un zgomot pe care nu-l pot compara cu nimic.
Nu zic decat ca pentru mine acel sunet inseamna tata, inseamna libertate, putere, incredere si …liniste. Da, liniste! Multi se vor mira, dar si mai multi stiu despre ce vorbesc. Este vorba despre linistea pe care ti-o da un loc numai al tau, un spatiu in care nu esti decat tu si gandurile tale.
De cate ori aud un motor ma gandesc la tata. Imi amintesc cum m-a dus de mana sa-mi cumpere prima motocicleta, un Triumph. N-am sa uit niciodata cum suna toba acelui motor turat; n-am sa-l uit pe tata care-mi explica ce trebuie sa astept de la un motor.
Ascult „Calare pe motoare”, ma gandesc la tata si imi dau seama ca imi trebuie un laptop performant, unul dintr-o generatie noua, asa cum sunt cele doua modele de la ASUS, N55 si N75. Acestea sunt insotite de tehnologia SonicMaster si sistemul audio Bang & Olufsen ICEpower care-ti dau senzatia ca motoarele turate sunt chiar langa tine, poate in spatele tau, poate chiar in fata ta.
Mini-subwoofer-ul separat nu este obtional, ci insoteste fiecare sistem N55, preluand frecventele joase dierectionate de placa de sunet.
Este o inovatie deosebita si un mare castig pentru noi, iar eu m-am convins ca unul din cele doua modele va fi, in curand al meu.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011..

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

