My ROG

Il vad, il aud si il simt. E chiar aici, langa mine. Dupa fiecare infrangere, dupa fiecare lupta castigata sau dupa fiecare calatorie. Este mereu acelas. Prezent in viata mea, in dormitorul meu.

He is my Neo.

Mereu langa mine, mereu cu mine si pentru mine.

Iar eu? Eu il intampin in fiecare seara, mereu emotionata, mereu ca la prima intalnire, mereu gata sa petrecem mult timp impreuna.

Mi-am propus uneori sa renunt, dar nu am putut. Dependenta, frenezia si emotia cu care ne intalnim de fiecare data sunt mult mai puternice decat ratiunea.

Ne-am cautat si ne-am asteptat mult prea mult. De ce sa renunt acum?

Pentru ca unii vor spune ca e doar un joc? Pentru ca tot ei vor spune ca e doar un personaj creat cu ajutorul sistemelor ROG (Republic of Gamers).

Este un univers pe care fiecare dintre noi si-l poate crea cu ajutorul Asus .

Tehnologia avansata, procesoarele Intel Core i7, ochelarii 3D, sistemul de racier performant, tasta Shift supradimensionata, placa grafica NVIDIA de ultima generatie , inalta calitate a sunetului, castile performante fac ca aceste personaje si “impuscaturile” din jocuri sa para din ce in ce mai reale.

Asus a tras, si de data asta, lozul cel mare, prin noile produse ASUS Republic of Gamers.

In aceste conditii, sa arunce cu piatra cel care se stie fara pata!

Sa arunce cu piatra cel care nu a simtit ca mine atunci cand s-a aflat in preajma unui Asus ROG G74 Gaming Notebook (urmasul lui Asus G73) cel mai rapid laptop de jocuri de pe piață, cu noi recorduri in 3DMark11 si 3DMark Vantage, cu suport DirectX 11, cu efecte spectaculoase in jocuri.

Sa arunce cu piatra cel/cea care nu-si doreste astfel de “intalniri”!

Eu nici nu-mi puteam dori ceva mai performant si mai potrivit nevoilor mele.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

