Dupa 20 de ani cu Borealy

Ca de fiecare data ziua lui ma prinde nepregatita. Nici anul acesta nu stiu ce sa cumpar astfel incat sa-l pot impresiona. E drept ca dupa o zi grea si lunga la serviciu imi este si mai greu sa ma pot concentra.

Ce stiu sigur, insa, este ca la Borealy am sa gasesc cadouri originale si de o calitate superioara.

Deci, ajung acasa, fac un dus si ma asez in fata calculatorului.

Mi-am pus ochalerii si manusile 3D si am purces la shopping. Borealy este magazinul meu de suflet, magazinul in care intotdeauna am gasit cadouri pentru barbate si femei, cadouri de lux, bijuterii si cadouri personalizate.

Odata intrata, pot schimba culoarea incaperilor. (culorile din interior se schimba in functie de starea mea de spirit), iar astazi culoarea aleasa de calculator a fost verde. Verde, pentru ca eu sunt foarte relaxata si increzatoare in alegerea pe care am facuto cu Borealy. 

La intrare am la dispozitie o harta interactiva 3D, unde caut “raionul” dedicat accesoriilor barbatesti. Stiu ca voi gasi ceasuri create de nume celebre, iar lui ii plac ceasurile.  Asa de mult incat are acasa o adevarata colectie. De la acest “pupitru de comanda” pot selecta chiar si personalul care vreau sa ma serveasca la raionul respectiv. Dupa o zi lunga si grea la birou, inconjurata de colege galagioase si certarete, sunt hotarata sa aleg personal masculin, tanar si profesionist. Doar sunt singura la cumparaturi si-mi pot face putin de cap, nu? Odata facuta si aceasta alegere, ma indrept catre vitrina cu ceasuri. Baiatul brunet cu ochi verzi ma ajuta sa gasesc ceasul pe care il caut. Un ceas elvetian, cu sute de ani de experienta si traditie.

Imi da ceasul sa-l vad, iar manusa 3D ma ajuta sa-l simt. Vanzatorul amabil imi spune ca-l pot grava pe loc. Asta imi place foarte mult. Aleg sa trec pe ceas data de maine (17.03.2031) cand el va implini 40 de ani.

 Cutia este si ea personalizata, desigur. Plata am facut-o cu punctele acumulate de-a lungul timpului, fiind un client fidel al acestui magazin online.

Imi iar la revedere de la tanarul aratos (cu care mi-ar fi placut sa beau o cafea) si plec stiind ca voi primi ceasul la usa in cateva ore. Sper sa ajung inaintea lui acasa!

Mai nou, nu pot pleca de la Borealy fara a face o incursiune pe la celelalte raioane (multe dintre ele nou aparute): bijuterii, confectii, accesorii si incaltaminte, toate de lux. Iar astazi sunt asa bine dispusa incat as vrea chiar sa probez cate ceva pentru mine.

Asta este starea de spirit pe care ti-o da un magazin online bine pus la punct: calitate, profesionalism si economie de timp.  Aici gasesc cadouri originale, de calitate, cadouri pe care le pot personaliza pe loc, cadouri pentru el si ea.

Imi vine sa rad cum in urma cu doar 20 de ani umblam de nebuna prin magazinele fizice traditionale, ma certam cu vanzatoarele plictisite, descopeream dupa statul la coada ca nu pot plati cu cardul si ajungeam acasa cu picioarele umflate si eventual fara cadou. Nu mai vorbesc de zilele in care lucram pana tarziu si nu mai gaseam niciun magazin deschis.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

