Alegerea mea…Toyota Yaris Noua Generatie

Ne certam din nou. Trantim usile si continuam cu pauze lungi de tacere.Dar imi spun…poate ca de data asta ar trebui sa-l ascult. Sa fac cum zice el. Sa merg sa fac scoala de soferi. Dupa cum zice, poate ca nu-i rau inca un permis auto in casa. Poate nu mai stau sa sa-l astept sa ma duca de colo colo.

Offf!

Am spus mereu ca anumite lucruri trebuiesc facute la timpul lor, la vremea lor. Nu inainte, nu dupa. Asa e si cu sofatul. Nu ma vad in stare; nu ma vad capabila sa circul la volanul unei masini, intr-un Bucuresti supraaglomerat, cu strazi inguste, cu o gramada de semafoare, cu pietoni care traverseaza pe unde ii taie capul, cu masini parcate peste tot, cu soferi nervosi, majoritatea trimitand femeile la cratita, nu la volan. Sunt o persoana atehnica, inclinata mai degraba spre literatura, decat spre mecanica.

Doream sa evit asta, dar iata ca ma vad nevoita sa renunt la principiile mele .

Deci, ma apuc de scoala de soferi.

Termin scoala de soferi si constat (asa cum era de asteptat) ca o masina nu ne mai este suficienta.

Ne certam din nou. Trantim usile si nu ne mai vorbim o perioada. Fiecare are parerea lui despre noua achizitie. El imi propune ceva, eu ma gandesc la altceva.

Hotaram, de comun acord, sa faca fiecare o lista cu avantajele pe care le vede la masina propusa de el.

Eu ma opresc la noua Toyota Yaris, un automobil japonez nou intrat pe piata din Romania. De ce tocmai Toyota Yaris? Pentru ca este o masina de oras compacta, cu stil; pentru ca dispune de un interior spatios si confortabil.

Iata lista pe care i-am prezentat-o triumfatoare, dupa cateva zile de documentare temeinica si dupa un test-drive cu “carabusul” prietenei mele (asa si-a numit ea Yaris-ul personal):

  • Aer conditionat DUAL cu reglare automata (a uitat poate, de cate ori, a bombanit ca trebuia sa regleze manual temperatura din interiorul propriei masini);
  • Torpedoul iluminat si ventilat (a uitat de cate ori ma punea sa-i cotrobai prin torpedo dupa diverse, si de cate ori gasea guma de mestecat pietrificata si apa clocita);
  • Radio CD-ul cu 6 difuzoare (muzica clasica sau muzica rock nu poate fi ascultata la adevarata ei calitate decat in anumite conditii)
  • Sistemul multimedia Toyota Touch & Go cu ecran tactil (a uita cand si-a dorit un telefon permanent conectat la internet); acum e randul meu sa-mi doresc, nu sa stau la semafor si sa-mi fac buzele, ci sa pot naviga pe internet, sa caut informatii utile. Ca sa nu mai vorbim de depistarea radarelor si setarea vitezei (acest sistem infotainment este GENIAL!!!);
  • camera video pentru marsarier (o iubesc!!!)
  • comenzile audio si Bluetooth pe volan (deci, nu mai e nevoie sa-mi abat privirea de la sosea).

Lista de mai sus este doar o parte din argumentele pe care i le-am adus dumnealui, soferului experimentat si cu vechime. Aici am prezentat doar punctele forte, in ceea ce priveste confortul interior.

Am insotit lista de comentarii verbale bazate pe confortul pe care mi-l ofera aceasta masina, de faptul ca timpul capata o alta valoare si dimensiune in interiorul ei.

Sigur, lista lui nici nu a mai contat. De data asta FACEM CA MINE.

 

 

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „Alegerea mea…Toyota Yaris Noua Generatie

  1. abia astept sa ma plimbi cu noul tau yaris 😛

Lasă un răspuns

