Aventuri cu Aventuria in Delta

Intotdeauna mi-am dorit sa port haine deosebite, sa vad locuri inedite, sa fac lucruri alt fel. Pentru ca asa mi-am obisnuit prietenii, acum, de ziua mea, nu-i pot dezamagi. Tot ce mi-a trecut prin cap am facut in anii trecuti. Gasca este cam aceeasi, asa incat, am un motiv in plus sa ma gandesc la ceva mai altceva.

Dar ce? Ca niciodata, anul asta sunt…fara inspiratie. Si mai am doar doua saptamani. Ce pot face intr-un timp atat de scurt? Mai nimic. Si totusi…insist. Am epuizat parca toate ideile.

Imi iau prietenii la rand si ma gandesc la pasiunile lor (minus motoarele, marea pasiune comuna), poate poate imi vine vreo idee.

Da!!!!!!!!! Asta e! Stiam eu ca prietenii nu ma lasa la nevoie. Mi-am amintit de Catinca, prietena mea care face rafting si mi-am zis ASTA E! dar ceva slow pentru amatori ca noi ceilalti.

Zis si facut. Am dat cateva telefoane si m-am asigurat ca toata gasca poate chiuli de la “muncile campului” in vinerea respectiva de la ora 12.00. Urmatorul telefon a fost la Aventuria.ro (pont vandut de Catinca, fan-ul profesionistilor de la Aventuria) de unde am inchiriat toate cele necesare pentru nebunia mea, si anume:

 

– caiace sit-in duble,

biciclete MTB,

– cutii portbagaje Atlantis 780, volum 480 litri, lungime interioara 185 cm,

– bare transvesale si suport de bicicleta pe carlig – EuroClassic G5 extensibil la 4 biciclete

– si pentru mine o masina, ca de, eu ma tot incapatanez sa bat tara cu motorul (dar iata ca de data asta mi s-a infundat)

 

In mare, cam despre asta a fost vorba la capitolul bagaje si organizare (sigur ca amanuntele au fost mult mai multe si obositoare).

Deci, vineri la ora 12.30 am plecat cu masinile si echipamentele necesare catre Tulcea. Acolo am parcat in mare viteza si ne-am imbarcat pe ultima cursa catre Sulina, destinatia aleasa, nu intamplator.

Fara sa ma mai pierd in amanunte, va spun ca sambata dimineata ne-am indrepta cu caiacele catre inima Deltei (experienta Catincai si sfaturile celor de la Aventuria ne-au fost de mare ajutor), pe canale mici, cu apa limpede, cu nuferi albi si galbeni, cu colonii de pasari si broscute verzi de smarald – am facut niste poze spectaculoase !!!

Ne-am descurcat si cu caiacele, pe care la amiaza le-am „parcat” la cherhanaua unde mi-am serbat ziua cu ciorba de peste delicioasa, mujdei si plachie.

Am incheiat ziua foarte obositi, dar mandrii de ineditul ei; iar eu, si mai mandra ca am reusit

sa-mi surprind prietenii si de asta data.

Duminica, pentru ca nu aveam cum sa uitam sutele de kilometri catre Bucuresti, am ales sa facem turul orasului, pe biciclete.

Va spuneam la un moment dat ca nu am ales Sulina intamplator. Ei bine, aici mi-am petrecut candva multe vacante speciale. Ma uit acum in jur si-mi dau seama ca lucrurile sunt in mare parte la fel: stradute prafuite, casute acoperite cu stuf (unele), barci „parcate” la fiecare poarta si navoade intinse pe garduri.

Bicicletele ne duc de la Biserica cu hramul „Sfintii Alexandru si Nicolae” (ctitoria lui Carol I), la vechiul far intrat in istorie si apoi la cimitirul cu morminte de marinari, printese si pirati.

Toate sunt de vazut, de auzit, de fotografiat si de consemnat, insa ceasurile ne trimit cu gandul la drumul catre Bucuresti, la masina care ne asteapta cuminte la Tulcea.

 

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

