AMD Radeon™ Dual Graphics

Asa cum ne-am obisnuit deja, in domeniul placilor de baza si al procesoarelor, AMD creeaza platforme pentru utilizatorii care nu au un buget prea mare de investit in IT.

AMD (Advanced Micro Devices) a aplicat de-a lungul timpului o politica foarte interesanta in ceea ce priveste lansarea de procesoare si chipset-uri pentru placi de baza.

Iata, in sfarsit, un „cuplu” fericit, impresionant, care va face „istorie”. Este vorba de combinatia dintre procesorul AMD APU (Accelerated Processing Unit) seria A si placa grafica ce suporta AMD Radeon™ Dual Graphics.

Si cand spun „fericire” ma gandesc in primul rand la senzatiile pe care le traiesc gamerii aflati in fata unei imagini spectaculoase si reale insotita de un sunet pe masura.

Ma gandesc apoi la pasionatii de fotografie, cei care doresc sa se bucure de imaginile surprinse de aparatul de fotografiat profi sau amator.

Ma mai gandesc la pasionatii de muzica si film, care acum pot beneficia de tot confortul necesar la vizionarea unui film, sa zicem, in conditii deosebite. Printre acestia din urma ma numar si eu, mare consumatoare de filme de calitate.

Orice pasiune ai avea (jocuri, filme sau muzica) noua tehnologie AMD Fusion te ajuta sa te simti mai implicat.

Pentru ca tocmai ma aflu intr-o asidua cautare si testare (batranul meu laptop da semne clare de oboseala si stres, desi resuscitat de cateva ori), mare iubitoare de filme, cum spuneam, m-am oprit asupra tehnologiei AMD Radeon™ Dual Graphics si se pare m-am „indragostit la prima vedere”. Si nu numai ca eu imi doresc asa ceva, dar am inceput si sa recomand prietenilor mei.

Cum vad eu lucrurile? Pai vad un procesor suplimentar pe placa video, lucru care se vede in zona video.

Intr-un cuvant (sau in mai multe) AMD Radeon HD 6450, HD 6570, 6670 sau carduri de grafica HD in combinatie cu APU AMD Radeon Dual Graphics.

Prietenii mei recomanda Shogun 2, Dragon Age 2 si DiRT 3.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

