Off road cu Toyota

Haide sa va povestesc! Mi-am schimbat masina. In sfarsit, am reusit !!!

Nu mi-a fost usor si spun asta pentru ca nu vroiam orice masina, ci o masina puternica, de teren, o masina care sa ma scoata din orice nevoie as avea. Sa nu uitam ca eu si motorul meu am explorat tinuturi greu accesibile si deosebite.

E drept ca trecerea de la masina pe care am avut-o inainte si noua mea “prietena” a fost una brusca si radicala. Masina veche era o masina de oras, o masina care nu

mi-a facut accesibil Transfagarasanul decat cu motorul, dar draguta si nervoasa.

Deci de data asta vroiam altceva, chiar daca unii (carcotasi) mi-au spus ca pentru oras ….ca pentru mine….

Ei bine, nu i-am ascultat si mi-am luat un super Land Cruiser de la Toyota.

Sa va spun care au fost atuurile acestei “bijuterii” pe patru roti:

  • siguranta si calitate,
  • forta si inteligenta,
  • caroseria robusta,
  • 14 airbag-uri,
  • scaunele din fata dispun de o tehnologie de protectie impotriva leziunilor cervicale si tetiere active,
  • centuri de siguranta cu elemente de pretensionare,
  • sistem smart entry
  • climatizare independenta
  • sistem de navigatie cu ecran color,
  • magazine cu 6 CD-uri.

Lista ar putea continua, dar o poate gasi oricine pe site-ul oficial. Nu despre asta este vorba, ci despre ce a urmat. Intr-un cuvant, cu aceasta masina sunt “vizibila” pe soasea, iar participantii la trafic ma iau foarte in serios.

Va spuneam ca au existat multe voci contra acestei achizitii. Cele mai multe si mai “acute” au fost vocile din familie, desigur.

Mai ales mama soacra, care s-a tot intrebat ce-i trebuie nurorii o asa masina, si de ce una noua? Avea cineva vreun dubiu cum ca soacrele nu s-ar pricepe SI la masini? Ei uite ca se pricep.

Ca sa-i potolesc curiozitatea si sa-i  raspund la intrebari am programat un week-end la Sibiu. Desigur, cu noua masina.

Gandul meu ascuns a fost sa incerc un traseu off-road in jurul Sibiul, un traseu usurel, pentru ca recunosc, sunt inca incepatoare.

Ei bine, dupa ce am ajuns la mama soacra, dupa ce si-a dat cu parerea despre noua achizitie, si dupa ce “baiatul mamii” a asigurat-o ca este “masina familiei” am facut un mic traseu off-road pentru maine. Sa nu-si inchipuie cineva ca nu am poftit-o si pe mama soacra la off-road. Ei bine, am invitat-o, dar a fost destul de precauta sa refuze, nu de alta, dar as fi ales un traseu cu un alt grad de dificultate. Ha! Nu de alta, dar masina poate duce mult mai mult decat am incercat eu la acest prim traseu.

Traseul ales a fost Sibiu – Guta Raului – Paltinis (localitatea aflata la cea mai ridicata altitudine din Romania – 1450 m) – Craciuneasa.

A fost o “plimbare” palpitanta, plina de adrenalina, prin padurile de conifere din jurul Sibiului.

Noul Land Cruiser mi-a demonstrate ca nu are limite, dar mai presus de toate mi-a dat senzatia de siguranta in orice moment.

Toyota este un stil de viata, fara doar si poate.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

