Bijuterii si bloguri

   Lucrurile stau in felul urmator: eu am un hobby (cum multi au), adica mai multe, dar unul mai solicitant. Fac bijuterii din tot ce-mi cade in mana: lemn, plastic, sarma, carpa, dantela, lana, stofa, sfoara, organza, pietre, sticla si metal. Eu nu arunc nimic, nici un peticel, nici-o sarmulita. Am si scule cu care ma ajut.

Cu toate astea fac cercei, bratari, inele, coliere si brose. Nu am incercat inca agrafele de par.

Bun!  

Fac aceste hand made-uri si am o mare satisfactie la vederea obiectului finit, a acelui “ceva” ce iese din mana mea. Si mai bine ma simt atunci cand vad pe strada, la gatul unei tinere, colierul facut de mine din lemn de nuca de cocos si o margea imbracata in sfoara crosetata.

De facut, fac, de purtat, port, dar ideea e ca trebuie sa mai si vand, daca vreau sa am bani pentru o parte din materia prima.

Sigur ca primele care beneficiaza de “operele” mele sunt prietenele si colegele, doar ca “piata” aceasta ajunge repede la saturatie.

Si atunci, ma indrept catre blogosfera, si caut bloguri care sa aiba cat de cat legatura cu “produsele” mele si cu un trafic incurajator.

Gasind acesti “iubitori de arta”, trebuie sa-mi structurez modul de abordare si solicitarea pe care le-o adresez.

In functie de datele pe care le gasesc la “contact”, abordez bloggerii pe mail sau la telefon, le povestesc despre munca mea si ii invit la viitorul targ de hand made, unde imi expun bijuteriile (pana atunci, pot vedea creatiile mele intr-un album foto pe net).

Contactandui dupa o perioada, timp in care ei au avut ragazul sa faca cunostinta  cu produsele mele, si in functie de raspunsul lor, de principiu, le explic care sunt asteptarile mele si cum vad eu promovarea.

Eu mi-as dori ca produsele mele sa fie atat de bune incat ele sa-i convinga pe bloggeri sa scrie despre ele, si nu banii oferiti pe advertoriale. Mi-ar placea, de asemenea, ca advertorialele respective sa genereze discutii (chiar si contra), mai mult decat sa le vanda (cred ca nu sunt ipocrita). Ma intereseaza parerea “publicului” meu. Aceste comentarii vor da si eficienta advertorialelor respective, nu?

Pentru ca am un buget stabilit pentru promovare, sumele care intra in dicutie  variaza de la 50 pana la 500 roni. Sunt foarte constienta ca nu e usor sa scrii un advertorial corespunzator  si sa-l integrezi intr-un “peisaj”.

Mai am o propunere pentru bloggeri: organizarea de concursuri cu premii oferite de mine, iar ei, cu siguranta, vor primi un cadou din partea mea. Premiile vor consta in accesorii facute de mine si in invitatii la targurile de gen. Din aceste parteneriate pot aparea niste frumoase prietenii, uneori.

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „Bijuterii si bloguri

  1. Persevereaza……si incearca sa le vinzi si la targuri de profil.

Lasă un răspuns

