O masina de la Autonom, o mana intinsa catre ceilalti

 

O parte din mine se afla aici, pe blogul asta. Gandurile mele, sentimentele mele, trairile, spaimele, bucuriile, evenimentele importante din viata mea, vacantele mele, asteptarile si dezamagirile mele. De ce le scriu? Uneori ma intreb. Scriu pentru mine sau pentru tine? Sa raspund ipocrit? As vrea sa scriu inca si mai mult, dar ma tem sa nu ma transform intr-un monitor de televizor, plin de catastrofe aeriene, accidente de masina, razboaie, politicieni corupti sau vedete autohtone. Cu toate astea am atatea de spus.

Vad atatea lucruri frumoase, cunosc oameni deosebiti, mi se intampla atatea lucruri bune…toate astea merita impartasite, facut publice. Trebuie aratata si partea asta a medaliei. Nu mai vorbim de cei care au nevoie de ajutor si care asteapta o mana intinsa din partea cuiva, chiar si necunoscut.

Si cum pot face asta, altfel decat inconjurandu-ma de oameni dispusi sa raspunda prezent unor astfel de initiative?

Pot da un exemplu graitor in acest sens. Am descoperit o zona foarte frumoasa si putin promovata si m-am gandit sa ajung acolo, sa vad cu ochii mei si sa spun si altora. Cei care au rezonat la ideea mea, au fost Autonom Rent-a-Car, cu care eu am mai colaborat si la alte proiecte. De la ei am inchiriat masina de teren care sa ne duca in judetul Harghita. Am folosit pluralul, pentru ca la ideea mea au mai aderat cativa prieteni bloggeri.

De ce am ales Autonom Rent-a-Car? Pentru ca ii stiu de ceva vreme, pentru ca sunt foarte seriosi si pentru ca stiu sa-si ofere serviciile cu zambetul pe buze. Parteneriate am mai incheiat, pe diferite perioade, iar colaborarea a fost benefica de ambele parti.

Ei dau masina, noi colindam, scriem, voi cititi si va bucurati.

Acum am facut mari descoperiri pe langa Praid; am vazut satul scufundat de la Bezid (o zona cu multe semen de intrebare), muzeul palariilor de pai, un loc despre care nu stiam nimic si unde am aflat ca se organizeaza tabere pentru copii.

Vorbind de parteneriate mai vechi cu Autonom, iata cum vad viitorul:

  • bloggarii impreuna cu Autonom ar putea ajuta la evacuarea persoanelor aflate in drumul apelor, in timpul inundatiilor ,
  • cu ocazia sarbatorilor de Pasti si de Craciun, acelas parteneriat, de data asta in Bucovina, descoperind si redescoperind traditiile si obiceiurile satului romanesc,
  • o alta actiune, tot in Bucovina, poate fi legata de “fata nevazuta” a bisericilor pictate,
  • copiii cu sindrom Down ar putea beneficia de ajutorul bloggerilor si de masinile Autonom in scurte iesiri in aer liber
  • grija pentru mediul inconjurator este un alt aspect important ce poate fi atins intr-o campanie organizata de bloggeri cu ajutorul Autonom.

 

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

