De Craciun, cu dragoste…

Pentru ca nu mai e mult pana la Craciun, pentru ca nu am vrut sa alerg de nebuna prin magazine, pentru ca nu am vrut sa fac cadouri de mantuiala, am inceput achizitionarea cadourilor pentru cei dragi, inca de la inceputul lunii noiembrie.

Pentru omul drag de langa mine am apelat la shopping-ul online.

Principiul pe care l-am aplicat la alcatuirea cosului pentru el a fost unul foarte simplu si sanatos: sa-i daruiesc obiecte care sa-i aminteasca de mine pe tot parcursul unei zile (acasa ma are, deci trebuie sa fiu si la birou cu el). Se intelege ca nu am facut deloc rabat de la calitate si pret; doar e Craciunul, nu? Mi-am stabilit cu mult inainte un buget foarte generos pentru cadourile de Craciun, asa ca nu a fost o problema (poate am exagerat un pic, dar…).

Pentru prima parte a zilei, am pus in cos un Set cadou Enchanted coffee, pentru ca am vrut sa-si inceapa fiecare zi cu mine alaturi. Cum altfel decat cu o cafea?

In cos am pus si o rama foto din piele, in care am sa pun fotografia noastra cea mai reusita. Deci, vom fi tot impreuna. Este o rama eleganta, de efect, asortata cu biroul lui de lemn masiv.

Cu cele doua cadouri am atins si doua mari pasiuni ale lui: cafeaua si fotografia. Adica vezi, nu m-am gandit doar la mine, sa fiu doar eu in gandul lui; am incercat si cred ca am reusit sa imbin pasiunile lui, adica eu si restul.

Am mai pus in cos cate ceva, pentru ca am prins niste reduceri substantiale si nu

m-am putut abtine, si pentru ca el are multe pasiuni si pentru ca merita.

Am mai adaugat in cos un Set Cadou Pasiuni Regale. Am facut alegerea asta gandindu-ma ca vinul il vom putea bea impreuna, in fata bradului; cartea am luat-o cu gandul la mine (recunsoc), iar masina si-o dorea de multa vreme. Va sta cu siguranta pe biroul lui.

Cadoul meu pentru el nu este special in sine, ca obiecte, ci este deosebit pentru ca

l-am gandit cu dragoste si nu am ales la intamplare.

Toate aceste cadouri vor fi frumos ambalate, cu hartii si panglici de sarbatoare.

Imi place foarte mult sa fac cadouri, mai mult decat sa primesc, dar m-am oprit gandindu-ma ca Mos Craciun e batran si nu poate cara atatea cadouri. Am sa-l astept cu o cana de lapte cald si o placinta aromata, pentru ca merita.

 

Acest articol participa la competitia SuperBlog2011

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

