STEEL. SLIM. STYLE

Allview S4 STEEL – Black or Silver. Two in one.

STEEL. SLIM. STYLE  

Stau in geanta cu doua telefoane, pe doua retele diferite; un telefon pentru mama si fratele meu, celalalt pentru familia si colegii mei. E tare incomod si neplacut. De fiecare data trebuie sa fac “inventarul” cand plec de-acasa, cand plec de la birou, cand trebuie sa le inchid sau cand trebuie sa le deschid. Ultima data chiar am uitat unul intr-o sala de antrenament, dar noroc ca cei ramasi ma cunosc si l-am putut recupera. Cine nu a patit asa macar o data?

Asta a fost picatura care a umplut paharul si m-a convins ca trebuie sa fac ceva sa scap de cele doua aparate, dar sa raman in cele doua retele.

Vin sarbatorile si m-am gandit sa-i scriu mosului cu haina rosie si barba alba, adica lui Mos Craciun.

Ca sa fac asta a trebuit sa-mi cercetez nevoile si sa ma documentez temeinic. Iata ce am descoperit: Allview S4 STEEL.

De ce m-am oprit la el? Pentru ca are:

  • doua cartele SIM
  • designul clasic este pentru mine o bila alba (doar sunt fata, trebuie sa ma gandesc la asta, nu?)
  • functia “Smart Dialer” – cautare rapida in agenda telefonului
  • camera foto de 3.2 MP cu blit intern
  • dimensiunile telefonului 46 x 112 x 8,3 mm greutatea de 89.3 g; este tare subtirel si usurel (nici nu zici ca-l ai in mana)
  • card de maxim 4 GB si USB
  • functie de blocare a fisierelor “Locker”
  • aplicatia Accu Weather
  • internet, MMS-uri, Bluetooth si Yahoo Mail
  • pretul este foarte bun si nu te obliga la un contract, lucru de apreciat
  • aplicatia Dictionary 9 si Tabelul Periodic al Elementelor Chimice
  • aplicaia IQ Perfect Body

Acestea au fost motivele pentru care am ales sa-i “sugerez” mosului acest telefon. In lista de mai sus nu am trecut chiar tot ce stie el sa faca (spuneam doar ca e istet, nu?), ci am trecut ce-mi place mie la el, iar mosului i-am explicat in scrisoare de ce merit eu un Allview S4 STEEL.

Te rog Mos Craciun nu uita ca sunt om bun, scapa-ma de cele doua telefoane si iti promit ca te astept cu lapte cald si cozonac facut de mine.

Acum nu-mi mai ramane decat sa fac in continuare fapte bune si sa astept cu emotie cadourile de sub brad.

Mai spun doar ca am aflat de el de la Blogatu.ro

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „STEEL. SLIM. STYLE

  1. Seamana foarte tare, ca aspect, cu telefonul meu (Nokia C5-00). Cred totusi ca Allview e mai subtirel.

Lasă un răspuns

