Propuneri, propuneri, …

SwisPlan.biz lanseaza o provocare si nu pot sa nu-i dau curs, desi capul meu sta acum la cozonaci, brad, cadouri si prieteni foarte dragi.

Am si eu 5 propuneri:

  • FARES (Laboratoarele FARES Bio Vital) pentru ca imi place tot ce “naste” pamantul, pentru ca s-a “luptat” sa existe inca din 1697, pentru ca este o marca romaneasca si pentru ca mi-ar placea sa merg la „5 o’clock-uri” cu prietenele mele. De la poalele Muntilor Orastie vin ceaiurile naturale inca, ceaiuri care au plasat firma pe  locul 28 in topul celor mai indragite branduri romanesti;
  • TEORA, pentru ca de-a lungul timpului au dat dovada de profesionalism si pentru ca am colaborat intotdeauna foarte bine; aici am gasit mereu si cartile si hartile de care am avut nevoie;
  • ORANGE – fiind abonat, de-a lungul timpului, la toate retelele de telefonie mobila din Romania ei sunt cei care m-au convins; nu le pot reprosa absolut nimic: de cate ori eu am cerut, ei au facut tot posibilul sa-mi ofere in conditiile mele;
  • Harley-Davidson România pentru ca sunt fan si asta este cel mai puternic argument al alegerii mele;
  • Crystal-Fashion unde acum, de sarbatori am gasit niste bijuterii foarte dragute si niste oameni deosebiti si foarte intelegatori, care au facut tot posibilul sa ma serveasca repede si bine. Cei carora le-am oferit deja cadouri de aici au fost foarte incantati.

Nu am ales cu mintea ci cu sufletul; am ales cu gandul la produsele de care eu am fost incantata si la oamenii cu care am interactionat foarte bine, oameni deschisi la minte si generosi; nu am gandit deloc aceste propuneri din punct de vedere al promovarii produselor sau serviciilor oferite de companiile mentionate, ci din punct de vedere al placerii lucrului cu ei.

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Propuneri, propuneri, …

  1. Harley-Davidson Romania :)) Foarte tare!!! (super si argumentul). Mi-e ciuda ca nu m-am gandit si eu la ei.

Lasă un răspuns

