Ziua indragostitilor cu…cristale

14 februarie, sarbatoare romaneasca sau nu, mai toti ne gandim la un cadou pentru celalat, pentru cel drag.

Ne gandim din vreme, o lasam pe ultima suta de metri, alergam prin magazine, facem comenzi online, mergem la posta sau asteptam curierul la usa…oricum am face, intrebarea ramane CE? Iata ceva ce eu am gasit, am comandat si m-am bucurat; nu doar eu, ci si acei carora le-am oferit aceste daruri de Craciun. Am primit deja si o parte pentru Martisor.

Cautand ceva special, pentru prieteni speciali, am ajuns aici http://www.crystal-fashion.ro/, unde am fost surprinsa foarte placut. De ce? Pentru ca am gasit nu doar ce cautam, adica lucruri speciale (la preturi foarte accesibile), ci si ceva in plus – oameni dornici sa faca lucrurile bine, de calitate. Nu stiu daca oamenii sau produsele m-au facut sa revin cu noi si noi comenzi si cu recomandari pentru prietenii mei.

Am comandat de cateva ori si de fiecare data lucrurile au mers ca pe roate; am primit ce am comandat, am primit foarte repede (desi vin de la Cluj, sau poate chiar de asta), iar comunicarea cu ei a fost excelenta. Poate va mira ca vorbesc atat de mult despre ei, dar in ultima vreme mai rar am gasit deschidere, intelegere si profesionalism la niste oameni pe care nu i-am vazut in viata mea, dar care se comporta ca si cum am fi vechi prieteni.

Eu va recomand cu drag sa aruncati un ochi, sa trimiteti un mail, sa dati un telefon si sa va convingeti. Apoi sa-mi spuneti si mie.

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Ziua indragostitilor cu…cristale

  1. Multumiri Dna Magda… este cel mai mare compliment ce poate veni din partea unei cliente, care vorba Dvs, nu ne cunoaste personal!!!! Va multumim… promitem sa nu dezanagim pe nimeni 😉

Lasă un răspuns

