Cel mai profitabil cu PROFI

“S-a schimbat mediul de afaceri in retail, iar granitele dintre magazinele de discount, supermarketuri si hipermarketuri  au devenit tot mai incerte, fiecare dintre aceste categorii imprumutand din metodele si atractiile celorlalte, cu accent pe confort, calitate si comoditate” sau

“Schimbarea cere inovatie, iar noile magazine PROFI au acceptat provocarea si au iesit la inaintare cu un nou concept de proximitate care ofera toate aceste calitati mentinand, totodata, unele dintre cele mai mici preturi de pe piata” a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food.

Pentru o persoana care lucreaza minim 8 ore pe zi, care alearga de la serviciu, la scoala sau gradinita, apoi la piata, noile magazine de proximitate PROFI sunt o mana cereasca.

Am sa va fac un “desen” pentru a ilustra cat mai bine ce urmeaza sa spun. Imaginati-va o zi de iarna, cu multa zapada, putin viscol (asa cum tocmai am avut), cu trotuare greu accesibile. In acest peisaj, o mama cu geanta pe un umar, cu ghiozdanul pe celalalt umar si cu un copil “atarnat” de o mana. Daca mama nu ar avea un PROFI in drumul ei, cum ar face piata in aceste conditii? Cu siguranta foarte greu.  Avantajul “proximitatii”.

De ce sa merg la PROFI? Pentru ca acolo gasesc toate produsele de care am nevoie. Gasesc cafea, laptele si cerealele sau iaurtul cel de toate diminetile, gasesc legumele proaspete pentru gatit, carnea si micii pentru gratar, prajiturile pentru desert, dar si detergentul pentru vase si rufe, lavete si hartia higienica, pasta de dinti si sampon. Acestea sunt doar o parte din produsele aflate pe rafturile magazinului din colt. Avantajul celor aproximativ 5000 de produse.

La PROFI gasesc mereu fructe si legume proaspete pentru copilul meu, iar preturile lor nu difera cu nimic fata de cele din piata. Avantajul “prospetimii”. Si apropo de prospetime, de la PROFI am mancat cele mai reusite amandine din cartier.

Iar daca esti un “vanator” al promotiilor, si aici, la PROFI ai parte de ele.

Eu sunt foarte multumita! PROFI imi face viata (de gospodina) mult mai usoara.

Voi ce parere aveti de transformarea PROFI in magazine de proximitate?

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Cel mai profitabil cu PROFI

  1. silviu

    e foarte bine. gasesc langa casa aproape tot ce-mi trebuie in casa, plus ca nu ma mai cert cu nevasta daca uit sa iau ceva (cobor imediat si iau)

  2. ana

    produsele sunt proaspete si aproape de casa mea; le-am testat pe toate

Lasă un răspuns

