My first…

Povestea primului meu laptop este scurta, trista si ADEVARATA.

Acum cativa ani, cred ca-s vreo trei, la firma sotului meu au inceput disponibilizarile. Era iarna, in prag de Craciun. Ce-i drept, ele se anuntau de ceva vreme. Dupa cat suflet sit imp a pus in firma aia, nimeni nu se gandea ca el va fi cel trimis la plimbare. Si acolo, ca si in alte locuri, criteriile nu au fost cele corecte. A ramas prietenul sefului, cel care de muncea mai putin, se fofila si chiulea. Acela a fost cel mai trist Craciun pe care l-am avut vreodata.

Au fost “generosi” oferindu-I la plecare posibilitatea sa cumpere aproape pe nimic laptop-ul pe care lucrase, laptop pe care-l avusese inaintea lui un alt coleg; un laptop model vechi despre care eu spuneam mereu ca este “bunicul” laptop-urilor.

Mai mult el decat eu a insistat atunci sa-l cumparam pentru mine. Ar fi fost primul meu laptop. Initial nu i-am gasit utilitatea, obisnuita fiind sa stau la birou si sa lucrez, dar m-am gandit ca ar fi fost bun pentru calatorii sau pentru vizionarea filmelor intr-o pozitie mai comoda.

L-am cumparat.

De-atunci toate articolele le-am scris cu ajutorul lui, taote filmele le-am vazut in pat, toate fotografiile le-am descaracat pe el, in concedii.

Anii au trecut, iar el batranul nu mi-a facut nici-o problema. In ultima vreme a incepu sa dea semen de oboseala, asemeni unui veteran ce se cerea trecut in rezerva. L-am tot resuscitat, l-am tot “tratat” si “vitaminizat”, chiar si “pansat”,  pana cand…a cedat. S-a intamplat intr-o seara.

Nu-mi venea sa cred; tot ma gandeam ca mai e ceva de facut, de reparat. Dupa o saptamana

m-am convins ca-mi trebuie un laptop nou, l-am ambalat, dar nu l-am aruncat.

Cam asta este povestea primului, si pana acum, singurului meu laptop.

Va trebui, desigur sa strang bani pentru unul nou sau sa am noroc sa castig unul de la evoMAG. Asta ar fi cel mai frumos cadou de ziua mea, eveniment care “se va intampla” in martie, peste doua saptamani.

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „My first…

  1. Pingback: Leapşa raţională | Idei pe verticala

Lasă un răspuns

