cu papucii prin America de Sud

Dupa cum spuneam intr-un articol anterior, m-am inscris in Campania Blogal Initiative & ZorileStore.ro, ocazie cu care am primit o pereche de sandale GRATUIT. In campanie este vorba despre un “test-drive” cu respectiva pereche de papuci, sau in cazul meu de sandale.

Stiti ce m-a convins sa particip la aceasta campanile? Fraza asta “Prin acest proiect se incearca pastrarea in viata a cinci specii de broasca testoasa, aflate pe care de diparitie, din America de Sud. Astfel, cumparand acest model pe langa faptul ca vei fii posesoarea unor papuci perfecti ca desing si confort, vei da o mana de ajutor in finalizarea proiectului Tamar.”

Ei?

Bunnnn. Mi-am anuntat participare (etapa 1) si am primit acasa produsul solicitat.

Este vorba despre o pereche de sandale numai bune de vara, de plaja, de mare, de soare, dar si de Bucuresti, de plimbari lungi. Eu nu am mai avut rabdare pana la vara, asa ca le-am testat prin casa. Un lucru nu tocmai rau, avand in vedere ca asa ar trebui facut cu orice pereche noua de incaltari.

In cazul de fata eu m-am temut sa nu am probleme cu bareta dintre degete, dar nici vorba. In ultima vreme greu am gasit incaltari care sa nu ma bata.Acestea sunt foarte usoare, comode, flexibile si dragute. Le voi putea purta la vara cu fustele mele lungi de in sau cu pantalonii din acelas material. Ca tot am adus vorba despre asta, trebuie sa spun ca dragutele mele sandale sunt din materiale reciclabile. Sunt albe, cu talpa transparenta si au o stelua argintie foare finuta, care te duce cu gandul la o stea de mare.

Sunt foarte incantata !!!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

