Pentru ca ei sa inteleaga…

Prietenii mei mici si verzi urmeaza sa soseasca. Ma pregatesc de cateva zile de aceasta intalnire. Pana acum nu ne-am vazut niciodata, dar am vorbit de multe ori. De fiecare data am incercat sa aflam cat mai multe unii despre altii. Ei sunt foarte curiosi si dornici sa cunoasca, sa descopere si sa inteleaga civilizatiile cu care intra in contact.

Ei stiu despre noi oamenii tot felul de lucruri, unele adevarate, altele mituri sau legende.

Cum le-as putea explica nevoile mele de om, trairile mele, convingerile mele?

Tot cautand un raspuns, am gasit un comunicat de presa interesant.

Este vorba despre Elefant.ro, cea mai mare librarie online de pe piata din Romania, libraria unde pot comanda “cu un click” si de unde pot primi comanda solicitata in 24 de ore (Bucuresti). Asa mi-a venit ideea salvatoare. Am intrat pe site-ul librariei si am comandat cartea “Mananca, roaga-te, iubeste” a scriitoarei Elisabeth Gilbert.

Sper ca citind acesta carte, micii mei prieteni extraterestrii sa-mi inteleaga lumea,macar in parte. De ce am facut aceasta alegere?

M-am gandit ca citind aceasta carte vor intelege cel mai bine bucuria pe care ti-o poate da o masa cu “branza si paste si paine si vin si ciocolata si pizza” sau faimoasele macelarii toscane cu „cele mai ademenitoare preparate din carne din intreaga Italie, expuse in toate galantarele orasului cu o senzualitate care emana un vino-n coace irezistibil”.

Tot de aici vor intelege (sper eu) cum poti „sa descoperi cine esti cu adevarat” intr-un ashram din India, cum poti ajunge prin meditatie sa te aflii in comuniune

cu divinul si cum noi, oamenii, pentru a ne atinge perfectiunea “trebuie sa lasam deoparte agitatia continua a mintii, sa renuntam la dorintele egoului. Si sa intram in tacerea inimilor noastre.”

Vor afla si poate intelege, cum oamenii simt fluturi in stomac in anumite moment, cum iubind uiti de tine si te daruiesti cu totul celuilalt.

Este o extraordinara carte de memorii, o veritabila excursie in cautarea sufletului si a descoperirii de sine, o radiografie a omului care se bucura de o masa gustoasa, a omului care vrea sa se regaseasca, a omului care se indragosteste.

Toate acestea ei nu le cunosc, nu le simt, le e greu sa le inteleaga, sa le perceapa. Acesta este motivul pentru care am ales acest cadou pentru ei. O carte…

Puteam, la fel de bine sa aleg o alta carte, dar m-am oprit la asta, cunoscandu-mi prietenii, stiind ca pot privi acest “reportaj” ca pe un tablou, din care vor desprinde sute de imagini colorate si foarte sugestive pentru civilizatia umana.

Am comandat cartea, am primit cartea repede, asa cum citisem in comunicat si m-am pregatit pentru vizita prietenilor mei. Aveam mari emotii…Nu stiam ce va fi, cum va fi intalnirea cu ei, daca vor intelege “lucrurile cu adevarat importante” pentru noi, muritorii.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

