Optifog by Essilor…I want to see you…

Draga Mos Craciun,

Numele meu este Mady, ma cunosti de ani buni, iti amintesti poate scrisorile mele in care iti ceream doar sanatate pentru familia mea si indeplinirea dorintelor copilului meu. Nu am cerut niciodata nimic special pentru mine. Mereu m-am gandit la cei de langa mine, la cei aflati in nevoie sau la cei cu adevarat merituosi.

Anul care tocmai se sfarseste a fost pentru mine unul greu, cu pierderi si renuntari. Nu spun asta ca sa te impresionez, pentru ca stiu ca tu, Mosule, ai cum verifica cele scrise aici.

Initial am vrut sa fac si anul acesta ca si alte dati. Am vrut sa nu-ti cer nimic, dar mi-am dat seama ca e momentul sa am o bucurie pe final de an. Nu este vorba de un moft, de o toana. Este vorba de ceva absolute necesar mie (doar ma cunosti, sunt o persoana serioasa si decent).

Iti amintesti poate, ca si eu si familia mea suntem ochelaristi. Eu port ochelari de la varsta de sapte ani si stiu ca nu voi putea schimba niciodata asta. Poate doar sa imbunatatesc calitatea lentilelor.

Draga Mosule, imi doresc o pereche de ochelari cu lentile Optifog by Essilor. Ti-am spus ca nu e vorba de o extravaganta, de un moft, ci este vorba de o pereche de lentile performante, anti-aburire si cu super protectie UV. Daca nici tu, Mosule nu ma intelegi, atunci nu ma mai poate intelege nimeni. Tu, care in fiecare iarna, in noaptea magica, te strecori pe horn, de la frig la cald….

Ei bine, despre asta este vorba. Vreau sa pot verifica tava cu friptura din cuptor, fara a exista pericolul ca aburul sa ma lase fara vedere; vreau sa pot cobora iarna la metrou fara sa-mi rup picioarele pe scari; vreau sa intru in baia plina de aburi (dupa balaceala copilului) fara riscul de a ma lovi de masina de spalat sau chiuveta; vreau sa schiez fara sa ma ciocnesc de alte persoane de pe partie.

Stii despre ce vorbesc? Cum ar fi ca tu sa intri pe horn, sa ti se abureasca ochelarii si sa incurci cadourile, sa nu poti citi corect numele copilasului la al carui brad tocmai ai poposit?

De ce m-am oprit la Essilor? Pentru ca aceste lentile mai au o mare calitate: au cea mai mare protectie UV de pe piata.

Actualii mei ochelari au lentile tratate sa-mi protejeze ochii atunci cand lucrez la calculator sau cand soarele sau albul zapezii imi dau dureri de cap, dar nici vara, nici iarna nu pot inlocui cu succes ochelarii de soare. Din pacate am de ales intre durerile de cap si rusinea de a nu putea citi un pret in magazin sau indicatiile de pe un ambalaj. De fiecare data aleg ochelarii de soare si atunci cand vreau sa cumpar ceva o rog pe vanzatoare sa-mi dea detalii pentru ca “mi-am uita ochelarii acasa”. Daca as avea ochelarii pe care mi-i doresc as putea si vara si iarna sa vad bine si sa nu am dureri de cap, nu-i asa?

Imi amintesc si acum ce a patit prietena matusii mele. Avea ochelarii la ochi si dorind sa verifice tava cu peste de la cuptor, din cauza aburirii ochelarilor a inclinat tava si a varsat sosul fierbinte pe maini. Si-a oparit ambele maini si multe saptamani a stat pansata si incapabila sa faca ceva. De atunci, de fiecare data cand sunt tentata sa umblu la cuptor cu ochelarii la ochi imi amintesc acele maini care au devenit intr-o fractiune de secunda carne vie.

Deci, Mosule, te rog sa te gandesti la mine cand incepi pregatirile pentru Magica Noapte a Cadourilor. Poti verifica oricand ca tot anul acesta am fost un om bun, muncitor si iubitor de aproapele meu.

P.S.

Am sa te astept ca de fiecare data cu o placinta cu branza, o felie mare si pufoasa de cozonac si o cana cu lapte cald.

articol participant la Campania blogalinitiative.ro

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

