De la „jafphone” la Smartphone

Pentru EuroGsm 2012 este un an aniversar, ocazie cu care am primit o provocare care suna asa “Toti bloggerii sunt rugati sa-si deschida sertarasele cu amintiri si, de ce nu, si pe cele in care ascund vechile telefoane”. Super idee!!!.

Imi permit sa deschid un sertar care nu este al meu, ci al copilului meu; imi permit  pentru ca relatia dintre noi este mai mult de prietenie decat de mama-fiica.

Imaginati-va un copil de 12 ani, elev in clasa a VI-a, clasa de intensiv engleza (unde a intrat prin examen la sfarsitul ciclului I-IV) si doritor maxim de smartphone (pentru navigarea  pe internet atat in conexiune 3G cat si Wifi, desigur!!!).

Ne-a rugat, ne-a demonstrat ca merita, a oftat, o suspinat, pana intr-o seara in care ne-a convins si ne-a tarat la EuroGsm Unirii. Aici, spre norocul ei a dat peste o domnisoara draguta (mare lucru in ziua de azi) care s-a pus la mintea ei. Au vorbit, au incercat, au calculat si a iesit (normal) asa cum a vrut copilu’. Si-a ales un telefon “destept” care sa suporte o sumedenie de aplicatii si care face niste poze foarte reusite, recunosc. Intre noi fie vorba, nu aveti idee ce emotii avea realizand ca visul ei este posibil. Ca sa nu mai lungesc prea mult, zis si facut, a doua zi urma sa venim cu banii sa luam telefonul deja rezervat.

Povestea are doua moment foarte dragute.

  • Partea in care am ajuns acasa, copilul a spart (cu mare bucurie si emotie) pusculita si a inceput sa insire pe masa din bucatarie, toate monedele de 50 de bani stranse de-a lungul timpului. Nu pot sa descriu bucuria din ochii ei cand vedea cum se aduna banutii necesari (la care am mai pus si noi, ca deh, un smartphone nu era chiar ieftin), si
  • A doua zi, strangand cu putere la piept mica ei comoara, a intrat in magazin si a anuntat triumfatoare ca are banii necesari. Toti ochii din magazin s-au intors catre pusculita zornaitoare si fetita care adunase banut cu banut o suma frumusica pentru ceva ce-si dorea cu adevarat. Initial am crezut ca se vor uita de sus la ea, dar nu a fost deloc asa. Au aplaudat-o si au felicitat-o TOTI – recunosc ca si noi am fost mandrii, doar noi am educat-o. Va imaginati cum s-a simtit? Mi-a spus, la mult timp dupa aceea, ca-i tremurau picioarele de emotie.

Va imaginati ce mult se bucura de acel telefon? Este de doua ori mandria ei.

Ea este o fire sportiva, iar locul ei favorit de “joaca” este Skate Park-ul din Tineretului, unde merge cu BMX-ul. Am fost o singura data cu ea si nu mi-a mai trebuit. Atunci am vazut ceva foarte dragut. Ca sa protejeze telefonul nou (desi are ecran Gorilla care rezista la lovituri puternice), cand merge in parc il ia pe cel vechi si il tine prins, unde crezi? In ariciul tibierelor. Ingenios, nu? Adica eu nu m-as fi gandit.

Asta este povestea primului smartphone al copilului meu.

PS

Stiti care sunt categoriile in care se impart telefoanele?

Jafphone (telefoanele vechi, fara culori si camera foto)

Phone (un telefon obisnuit)

Smartphone (care nu mai are nevoie de nicio prezentare)

Asta am aflat-o de la fiica’mea de la scoala. Amuzant nu? Voi stiati?

Articol participant la campania EuroGsm si Blogal Initiative

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „De la „jafphone” la Smartphone

  1. Pingback: Castigator EuroGsm

Lasă un răspuns

