Primul meu telefon

La ceas aniversar (15 ani de activitate), EuroGsm a lansat un indemn “Toti bloggerii sunt rugati sa-si deschida sertarasele cu amintiri si, de ce nu, si pe cele in care ascund vechile telefoane”.

Cine sunt EuroGsm? EuroGsm este retailer in domeniul telecom din Romania si partener strategic al operatorului de telefonie mobila Orange Romania, cu o retea de magazine extinsa la nivel national.

Cine sunt eu? Un client multumit.

Ce se afla in sertarasul meu, care chiar exista?

Multe, multe amintiri presarate cu flori de levantica uscata si fire de tutun. Primul meu ceas de mana, cumparat din intaia bursa studenteasca, fotografiile sepia ale bunicilor, stiloul mamei (pe care l-am folosit si eu in clasele I-VIII), bratara pe care a purtat-o copilul meu in maternitate, un inel care poarta si acum in el toata dragostea celui care mi l-a dat, cureaua tatei (o amintire tare draga), fotografia din liceu a mamei, cel mai iubit si vechi telefon mobil al meu (Nokia 8210), scrisori ingalbenite (unde or fi oare cele scrise de mine?), o esarfa purtata de strabunica, caietul cu incercari “literare” din facultate si inca multe alte lucruri dragi mie.

Aparusera de ceva vreme telefoanele mobile, iar eu, nu stiu cum se facea ca primeam mereu telefoanele de care se plictiseau altii. Adica nu aveam si eu un telefon nou, unul pe care sa mi-l aleg eu, sa-mi placa, sa mi-l doresc cu disperare.

De ce? Poate ca eram si inca sunt o persoana atehnica, o persoana care nu are rabdare sa mearga in magazin, sa caute, sa probeze, sa ceara referinte si sa citeasca parerile altora despre. Oricum, nu stiu exact care era cauza, dar simteam cu siguranta efectul. Eu aveam mereu un telefon folosit inainte de altii. Nu stiu cat m-a deranjat asta, dar stiu cum a fost cand l-am vazut pe EL intr-o vitrina. A fost o “dragoste” la prima vedere. Unde mai pui ca era si rosu, adica iti lua ochii, cu linii lungi, rotunjite la colturi, bine lucrat si cum sa spun, “inchegat”. Cum spuneam si mai sus, eu sunt o persoana lipsita de indemanare si aplecare catre tehnica, si recunosc ca aspectul a fost cel care m-a atras si m-a convins.

Mi-am spus atunci ca trebuie sa fie al meu, chit ca era cam scump, mult prea scump pentru mine la vremea aceea. Mi l-am dorit cu atata putere, incat de ziua mea, doua luni mai tarziu, l-am primit, impachetat (imi amintesc si acum) intr-o hartie lila, legat cu o panglica verde de organza. A fost primul meu telefon nou. L-am primit cu mare emotie si bucurie (dovada ca il am si acum).

Am descoperit apoi performantele lui, bateria care tinea suficient (made in Finlanda), o agenda incapatoare pentru mine (250), bine lucrat si foarte rezistent la socuri (l-am scapat de multe ori, de la diferite inaltimi, si pe diferite supragete).

A fost un telefon foarte bun la vremea lui, si asta nu o spun eu, o spun altii mai priceputi, si o spune si el prin faptul ca inca functioneaza.

 

Articol participant la campania EuroGsm si Blogal Initiative

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

