“Prietenia multiplica bucuriile vietii si injumatateste raul”

Imi duc copilul la muzee, la librarii (Carturestiul este locul ei preferat), la piese de teatru si spectacole. Ea ajunge la scoala si povesteste despre toate aceste experiente. Ce primeste in schimb? I se intoarce spatele. Cu ce ramane? Cu un bagaj impresionant de cunostinte. Ce face cu ele? Isi cladeste propriul sistem de valori – cu sistem de valori, dar (cam) singura…

Ce as putea face eu? Sa sun alti parinti, sa le propun sa-si lase copiii la teatru cu fata mea. Asta ar insemna “impreuna”, asta ar insemna sa “amenajez”, nu un coltisor, ci o gradina intreaga; sa scot “ciulinii” si “buruienile” (ce sunt pe cale sa sufoce cele cateva plante), apoi sa seman flori.

Daca duc la teatru, nu un copil, ci doi inseamna ca am reusit ceva, ca nu m-am risipit.

Toate experientele placute, toate descoperirile si trairile din viata mea, le-am povestit mereu cu insufletire, cu dorinta de a le impartii frateste cu altii. Aici a intervenit Irina Bartolomeu, colega mea si persoana pe care am simtit ca ma pot baza la greu (si din pacate, situatii din astea am avut multe in ultima vreme). Mi-a spus de multe ori “fa-ti un blog, scrie acolo, spune-le si altora”. Am ascultat-o si uite-asa m-am apucat de scris, pentru mine, pentru ceilalti, iar usor usor am ajuns la SuperBlog 2011 (unde am mai si castigat). Nu stiu cat de bogati in informatii au devenit cei care mi-au citit articolele, dar stiu cat de bogata am devenit eu, cunoscandu-i pe Nora Vaum, Iulia Kelt, Albert Budica, Claudia Patrascu si lista mai poate continua.

Inainte de SuperBlog 2011 am participat la Internship 2.0.1.0., unde Sorin Tudor mi-a aratat (mie si altora) cam cum stau lucrurile cu pr-ul cultural.

Impreuna!

Prieteni 2.0? Daca “Prietenia multiplica bucuriile vietii si injumatateste raul”, asa cum a spus Baltasar Gracian, atunci DA, cred ca e bine sa nu fim singuri, e bine sa facem lucruri bune impreuna, sa simtim lucruri la fel.

Deci, suntem impreuna, ca sa nu ne risipim…separat!

articol participant la campania Blogal Initiative & Vodafone
Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „“Prietenia multiplica bucuriile vietii si injumatateste raul”

  1. Pingback: Republica Liberă BlogosFERIA. Ep. 3: La plajă | Octocat

Lasă un răspuns

