Blogger cu tricou…

Haina face pe om sau invers? Eu port haina sau ea pe mine? Stilul meu este dat de haina sau eu port haina cu un anumit stil?

Ei bine, nu am urmarit niciodata sa fiu la moda, sa alerg dupa must-have-uri, ci mi-am “fabricat” propriul stil. Aproape ca nici nu mai stiu cum si cand s-a intamplat. Stiu ca m-am trezit in bocanci, tenesi sau sandale romane, in fuste de in gypsi, in blugi evazati si tricouri de bumbac, in ie brodata.

Daca m-ar intreba cineva despre designer-ul preferat as raspunde fara doar si poate Liza Panait.

Deci stilul meu este dat de calitatea materialelor si de libertatea de miscare pe care mi-o da un articol vestimentar. Dintre toate acestea cel mai bun prieten al meu este tricoul pe care am invatat sa-l combin in nenumarate feluri si sa-l asortez aproape la orice.

Spuneam ca nu tin cont de tendinte, anotimpuri, ocazii si locatii. Nu-i deloc usor, insa. Ma intreb de ce trebuie sa ma imbrac intr-un anume fel atunci cand merg intr-un anume loc? Adica sunt mai putin credibila, mai putin serioasa? Daca la nunta mea am fost cu ie, fusta de in si sandale romane, de ce nu pot merge la un interviu in blugi si tricou? Mi-ar strica oare sa ma simt relaxata si destinsa, concentrata pe ce fac acolo mai mult decat pe cat de incorsetata ma simt? Nu stiu cum m-as descurca la un interviu imbracata intr-un deux-pieces la care s-ar adauga emotiile si presiunea momentului. Sper sa nu ajung prea curand sa aflu asta.

Campania ZorileStore.ro & Blogal Initiative

4 comentarii

Din categoria Fără categorie

4 răspunsuri la „Blogger cu tricou…

  1. din pacate datorita societatii romanesti in care traim, haina chiar face pe om…
    interesant este ca restul europenilor nu au o problema legata de asa cea… chiar au fost in „vizita de lucru” la noi la firma cativa colaboratori germani; cum crezi ca au venit imbracati?
    in blue-jeans si tricou bineinteles!!! noi daca mergeam la ei, garantat imbracam costumul „ala bun” ca sa nu ne facem de ras:))))

    • e o tampenie, sa ma scuzi, ca sa nu mai vorbim ca eu nici macar nu am acel costum „bun” :)) si ar mai fi multe de spus…
      parca Coco Chanel a zis „Acolo unde este o rochie este si o femeie, daca nu exista femeie, nu exista nici rochie” asa ca…

Lasă un răspuns

