Origini vegetale

Am un par dificil, ondulat, greu de stapanit, lipsit de stralucire; cade ceva de speriat si mai nou se cere vopsit.

Cel mai rau ma sacaie caderea lui, dar ce sa fac? Am ublat la alimentatie, am renuntat la sampoanele din hypermarket, am fost la doctor. Cica stresul. Pai pot sa renunt la stres?

Pot sa-mi schimb obiceiurile alimentare, pot sa folosesc produse naturale de ingrijire, pot feri parul de factori externi (soare, praf, poluare), dar cu stresul nu am ce face. E al meu si e zilnic.

Am tot incercat sapunuri si sampoane, care mai de care mai bio, mai facute in casa…Pe moment totul parea ok, dupa care lucrurile reveneau la normal: caderea parului, lipsa de stralucire, etc.

Acum sunt in noi “teste”. Am primit (de la magazin Daciccool) un sampon si un balsam, ambele de la Hofigal.

Sampon 5R, potrivit pentru toate tipurile de par, contine extracte de urzica, musetel, brusture, mesteacan si Coenzima Q 10.

Poducatorul spune ca urzica impiedica formarea matretii si stimuleaza cresterea parului; musetelul este antiinflamator si cicatrizant; mesteacanul si brusturele au efect antiseptic si analgezic, iar Coenzima Q 10 revitalizeaza si regenereaza.

Samponul nu are un parfum extraordinar (miroase a plante), asa cum au cele pline de chimicale, nu-ti umple capul de spuma, dar la final, dupa clatire am simtit ce nu am mai simtit de cand eram mica si ma limpezeam cu apa de ploaie – o senzatie puternica de curat.

Langa samponul de mai sus am primit si Balsamul pentru par cu Coenzima Q 10 ce contine gemoderivate din muguri si mladite de plop, mesteacan, ulm, castan, rozmarin si Coenzima Q 10.

Acest produs ajuta la reconditionarea parului degradat si vopsit, a firului cu par aspru si greu de pieptanat. Are un parfum foarte placut, iar dupa folosire, parul meu este mai stralucitor si mult mai ondulat.

Nu pot spune prea multe acum, dupa doar trei utilizari, doar pot sa va sugerez sa-l incercati sis a promit ca revin.

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

