„I am a canvas of my experiences”

Simbol sau semn? Arta sau nu?

Pentru cei multi…un semn, pentru mine, un simbol si arta. Altfel, oricine s-ar pricepe la asta.

Pe panza? Pe sticla? Pe lemn? Nu, pe piele!

Istoria tatuajului este atat de veche si atat de discutata, incat ce-as mai putea spune eu? Doar ca acum saloanele in care ele sunt executate pot rivaliza cu atelierul oricarui artist, fie el pictor, sculptor sau grafician. Tatuajele sunt adevarate opere de arta realizate pe piele.

Blogink.ro ma intreaba de ce mai vreau un tatuaj (la 12 ani de la primul)?

Raspunsul este

“I am a canvas of my experiences. My story is etched in lines and shading, and you can read it on my arms, my legs, my shoulders, and my stomach. But like everybody else, I was born naked and screaming, waiting for my life to write itself on my skin.”  Vorbele nu-s ale mele, ci ale unei tinere care face din tatuaj o arta. Este vorba despre artistul tatuator Kat Von D.

Pentru mine a venit momentul sa mai adaug un simbol al unei noi experiente ce merita “trecuta la catastif”.

Sau poate ca individualitatea capatata la nastere nu-mi mai este suficienta? Poate vreau propria unicitate pe care o pot capata cu ajutorul singurului bun de necontestat, corpul meu.

Prin incercarile de modificare a corpului se poate obtine o individualitate cu sens, o individualitate in acord cu interiorul? Cu siguranta, da.

Si atunci apelez la un tatuaj (in cazul meu, o data la 12 ani), un simbol aflat la granita dintre interior si exterior. Fizic, el este pe piele, dar sensul lui, intelesul lui vin din interior. Si eu si tatuajul meu existam in cele doua lumi, cea sociala (exterioara) si cea personala.

Stiu DE CE vreau si stiu sigur si CE vreau, desi Ink Mania Tattoo Salon are adevarate opera de arta . Dar nu, sigur modelul va fi cel pe care il am in minte de cateva luni. De ceva vreme, chiar, am inceput sa spun ca am doua tatuaje, unul pe picior, celalalt in cap. A venit momentul ca cel din urma sa-si capete locul.

articol participant la campania Blogink.ro si BlogalInitiative.ro

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

