Blugii, prietenii mei

Ma aflu intr-o mare dilema, pot sa-i spun uriasa, chiar. TREBUIE SA MERG LA NUNTA!!!!. Nu, nu-i vorba ca nu-mi plac evenimentele cu pricina, doar ca…ma obliga cumva la o tinuta. Unele dintre ele, asa cum este cea despre care aminteam mai sus. E o nunta cu “cu fite”, cu aranjamente florale, cu lumanari si decoratiuni, cu pantofi cu toc, domnisoare de onoare imbricate identic, toate intr-un club privat si cu invitati “de seama”. Sigur stiti despre ce vorbesc.

Ei bine, la un astfel de eveniment nu pot merge imbracata oricum, iar stilul meu nu se potriveste cu nimic din peisaj.

Ca sa intelegeti, cred ca trebuie sa va spun in cateva cuvinte, care este stilul meu: bocanci si geaca de piele, ie, accesorii din lemn si piele, musai blugi evazati, cat mai evazati si de bumbac.

La urbanones.com am gasit mereu ce am cautat, adica blugii pe gustul meu. Spun asta pentru ca era o vreme cand nu-i gaseam usor (fix cum imi doream eu). Nu mai zic ca-mi vin chiar la usa.

In aceste conditii, cand dressing-ul meu e plin de blugi, tricouri, camasi si bocanci, fuste gipsy si sandale romane, ce ma fac eu cu nunta de la care nu pot deloc sa lipsesc?

Cu ce ma imbrac si cu ce ma incalt? Pot face niste achizitii in acest sens, nu e asta problema, dar ce? Nu ma vad imbracata in hainele care stiu sigur ca s-ar preta la eveniment, haine in care nu as fi eu. Am incercat sa le sugerez o nunta tematica si in felul asta sa ma “scot”, dar nu a tinut figura. Deci? Imi trebuie o rochie eleganta!!!

Am o MARE problema L!!!!!!!

 

articol pentru blogatu.ro si urbanones.com

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

