Scrisoare pentru Mosu’

Draga Mos Craciun,

Nu stiu daca tu ma mai tii minte…nu ti-am mai scris de ani buni. Nu mi-am mai dorit nimic in mod special. Sanatate, sanatate pentru mine si ai mei. Asta nu mi-o puteai trimite tu intr-o cutie colorata si frumos ambalata.

Iti scriu acum pentru ca anul asta chiar mi-as dori ceva. Ei bine, nu e chiar ceva, adica ceva, orice. Nu, este un iPhone 5 de la Vodafone. Mda, nu e putin lucru, stiu, dar… .

Citind scrisoarea mea, poate ai sa te intrebi si tu, cum au facut-o si prietenii de la Blogalinitiative si Vodafone: “De ce iti doresti de la Vodafone un iPhone 5?”. Am sa va raspund si tie, si lor, dar cumva pe bucati. Vei vedea.

De ce un iPhone 5? 

Mai are rost sa vorbesc aici despre calitatile si performantele acestui gadget?

Mai subtire (7,6 milimetri), mai uşor (112 grame), cu o diagonală a ecranului mare (4 inch) 1 .136x 640 pixeli cu retina display 326 ppi , cu camera cu iSight de 8 megapixeli capabila sa filmeze Full HD in format 1080p si sa faca poze la rezolutia 2448 x 3264 pixeli ( o camera despre care am auzit ca se descurca tare bine in intuneric), cu casti proiectate dupa forma urechii, din aluminiu si sticla.

Sa mai spun despre spatiul mare de stocare, despre sistemul de operare, despre procesorul performant? Cred ca asta stie tot omul preocupat in domeniu.

De ce de la Vodafone?

Pentru ca pe ei „am deschis ochii” de la primul telefon, de la primul abonament, iar la nr. cu 0723 nu am sa renunt. Pentru ca sunt fidela.

Pentru ca s-au implicat in niste campanii interesante si incheiate cu succes, niste campanii la care as fi participat si eu.

Pentru ca au introdus primii in Romania Serviciul de Relaţii cu Clienţii.

De ce imi doresc EU?

Pentru ca mereu am avut un telefon pe care l-a „lepadat” cineva.

Pentru ca e momentul sa mi se intample ceva dragut.

Pentru ca de doi ani sub brad nu a existat niciun pachetel cu numele meu.

Pentru ca nu as mai cara si cartea cu mine in fiecare zi, ci as citi direct pe el.

Pentru ca sunt o mare consumatoare de filme, iar el m-ar putea satisface cu usurinta aceasta placere.

Pentru ca sunt singurul membru al familiei mele fara smart.

Pentru ca la Muzeul Antipa au facut o chestie isteata: citirea infotmatiilor exponatelor cu ajutorul telefonului smart si nu as mai da din umeri la intrebarile copilului meu.

Pentru ca munca mea de redactor (cat o mai fi, ca se aude ca luna asta ne restructureaza) mi-ar fi mult usurata, si nu ar fi un moft, o fita.

Pentru ca MERIT.

Pentru ca ne meritam unul pe celalat si pentru ca putem face lucruri smart impreuna.

Ce zici, Mosule, merit ori ba?

Si ca sa nu uit, indiferent cu ce vei ateriza pe cosul casei mele, eu tot te voi astepta cu o cana de lapte cald si cozonac cu nuca sau mac.

Cu drag…

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Scrisoare pentru Mosu’

  1. Paul Bajan

    Salut!
    Stiu ca nu are legatura cu ce ai scris despre Mos Craciun insa,
    am citit un articol al tau despre castane, scris prin 2009.
    Ai detaliat foarte bine pe cele bune si cele rele la acele castane!
    Mizand pe faptul ca te pricepi, te rog ajuta-ma sa gasesc flori comestibile,
    parfumate daca este posibil, din care sa pot extrage un ulei sau sirop,
    toate acestea urmand sa le combin cu cafeaua!
    Multumesc!
    P.S. Sa fie flori accesibile in sezonul alb!

Lasă un răspuns

