Black Friday 2012 la ZorileStore

Am revenit cu inca o recomandare, cu inca un loc in care poti afla cadouri pentru cei care merita din fiata ta. De data asta este vorba despre un loc si un moment.

Magazinul online (ca doar am spus ca nu vreau sa alerg asudata si nervoasa) ZorileStore, despre care eu am mai vorbit pe aici si Black Friday 2012.

Sa le iau pe rand.

ZorileStore este un magazine online care comercializeaza articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii, megazin ce a fost recent premiat la Gala Premiilor e-Commerce 2012 la sectiunea cel mai bun start-up pentru un magazin online.

Produsele din acest magazin poarta “semnaturi cu greutate”, branduri cu traditie: Puma, Lotto, Fila, Lacoste, Le Coq Sportif, Police si altele. Eu am ochit deja o curea de piele si un trening – inca doua personae fericite de pe lista mea.

Anul acesta ZorileStore.ro participa la Black Friday cu reduceri de pana la 60% la toate produsele, inclusiv colectia toamna-iarna 2012, care va beneficia de reduceri de minim 20%.

Si pentru ca asta nu era suficient, conducerea ZorileStore ce si-a zis? La noi Vinerea Neagra va tine de pe 23.11 (ora 0:00) pana pe 25.11.2012 (ora 23:59), sa aiba omul timp sa-si faca cumparaturile. Si inca o noutate, chiar o premiera in Romania, manechinele de carbon vor fi inlocuite cu modele  (vizualizare la 360 de grade).

Dati si voi o tura prin magazin si veti constata (sper) ca si mine, cel putin doua lucruri:

  1. Black Friday tine mult la ZorileStore,
  2. doar un click sta intre tine si inca un cadou bifat pe lista darurilor de Craciun, cu alte cuvinte “Poti fi tu, fara sa astepti prea mult”.

O adevarata “Eclipsa de preturi”, nu-i asa?

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

