Inelus invartecus

Vi s-a intamplat si voua sa va ramana gandul la un obiect pe care poate la-ti vazut intr-o vitrina sau pe un site? Sa nu puteti explica ce si cum va atrage? Ce coarda sensibila vibreaza la vederea lui? Ei bine, asta am patit eu, tot umbland dupa cadourile de pus sub brad.

Este vorba de o bijuterie, iar cei care ma cunosc banuiau asta, sunt convinsa. Va mai amintiti de acel magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare? Magazinul OnlineBijoux? Tot scotocind data trecuta prin site-ul lor am „trecut” si pe la sectiunea care mie imi place cel mai mult – bijuterii argint, mai exact inele argint (de unde mi-am ales si eu ceva foarte special, ceva despre care am sa va povestesc alta data). De atunci mi-a ramas gandul la un inel de argint atat de dragut, incat mi-am zis ca trebuie sa-l cumpar. Dar pentru cine oare)? Ca doar nu puteam sa-l iau tot pentru mine – n-ar fi fost cinstit. Si uite-ma pe mine, de Black Friday, cand altii cumparau televizoare, frigidere si aparate foto, cum comandam bijuterii.

Este vorba de un inel de argint cu marcasite si pietre de India. E asa micut, dragut, finut si-l vad pe mana unei adolescente. Iar pe lista mea, slava Cerului, sunt trei tinere domnisoare, nu una.

Iata-l pe „impricinat”   

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

