Despre carti, cu dragoste…

Ma bucur asa de tare si sunt asa de nerabdatoare!!!! Dupa o lunga perioada in care am citit carti imprumutate, primite cadou sau descarcate gratuit, in sfarsit mi-am comandat o traista de carti. Si

asta dupa ce am afirmat sus si tare ca m-am obisnuit sa citesc pe Kindle, ca e mai comod, ca geanta mi-e mai usoara…Ei bine, iata (si din ratiuni economice), am ajuns tot la hartie. M-am ferit cat am putut de Gaudeamus, sa nu ma duc, sa nu cheltui bani, si uite ca m-a prins Vinerea Neagra, care a mai tinut si un weekend intreg.

Si uite-asa, navigand de colo colo, comandand un inel, o maslina, o aluna, am ajuns la carti.

Mi-au sarit ochii din orbite cand am vazut ce reduceri! Si erau din cele reale, nu facaturi ca la unii cu televizoare, frigidere si aspiratoare. De unde stiu? Ana-Maria citeste Colectia

Cronicile Wardstone si este la volumul 3…deci am mai cumparat si stiu. I-am comandat volumele 4 si 5 pentru ca erau la jumatate de pret fiecare. Si uite asa a inceput cosul meu sa se umple: Fii demn a lui Dan Puric, ca de cand ma tot invart pe langa ea… (reducerea a fost cam mica, dar daca nu o luam acum, sigur nu o mai luam ever), apoi Islamul si musulmanii, a lui Mark Sedgwick, o cartea a jurnalistei Delphine Minoui, si alte cateva carti pentru cei mici

si pitici. Am gasit si cateva ebook-uri la 5 lei, la 8 lei, dar nu puteam combina comanda si am renuntat deocamdata la ele. Cartile Anei si ale piticilor vor ajunge sub brad, iar ale mele, rand pe rand in geanta, la citit in metrou.

Dar voi ce mai cititi? Ce carti va mai cumparati? E aiurea daca va intreb la ce biblioteca mai mergeti?

PS

Am uitat sa spun ca din nefericire sau din fericire, eu m-am trezit cam tarziu…mare parte din cartile pe care le-as fi vrut erau epuizate…

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

