Cu ghetute lustruite

Demult, tare demult, intr-un sat indepartate traiau trei fete sarace. Crezand ca va scapa de saracie, tatal lor s-a hotarat sa le vanda. Nici lacrimile, nici rugamintile fetelor nu au reusit sa-l convinga pe omul cu suflet hain sa-si schimbe hotararea.

Auzind Sfantul Nicolae asa necaz s-a hotarat sa indrepte lucrurile si intr-o noapte friguroasa de iarna s-a dus la casa fetelor si a aruncat o punga cu galbeni in camera celei mai mari fete. Ajutorul a fost nepretuit, iar fata a reusit sa se casatoreasca si sa scape de raul din viata ei. Tot asa a procedat Sfantul Nicolae si cu celelalte doua surori.

Si iata ca in seara asta si noi pregatim ghetutele…si asteptam fructe si bombonele. Asta daca am fost cuminti, nu-i asa?

3 comentarii

Din categoria Fără categorie

3 răspunsuri la „Cu ghetute lustruite

  1. dinu neluta

    tu ti-ai lustruit ghetutele?

    • Le-am lustruit, le-am lustruit, nu de alta dar mi-a fost teama ca nu primesc nimic in ele daca le las noroite sau prafuite :)) le-am gasit pline dimineata la 4.30 cand m-am trezit

  2. dinu neluta

    daca nu primeai inseamna ca nu ai fost cuminte.te pup magda

Lasă un răspuns

