O bijuterie, o poveste

„Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

Ash nazg thrakatulûk, agh burzum ishi krimpatul”

„Un inel sa le conduca pe toate, un inel sa le gaseasca.

Un inel sa le aduca pe toate si in intuneric sa le lege”

Cam asa despre inele, nu?

Pasiunea mea pentru inele vine din vremuri indepartate (bine, nu chiat atat de indepartate cat istoria inelului)

Mama mi-a daruit primul inel, un inel de aur facut pe comanda. La vremea aia facea toate bijuteriile pe comanda. Un timp am purtat aur, dupa care, prin facultate cred, am trecut la capitolul bijuterie argint. De atunci nu am mai renuntat la ele, iar colectia a crescut si a tot crescut si creste in continuare. Ce bucrie iti ofera  ele, ce coarda sensibila vibreaza asta nu stiu sa spun. Pot doar sa mai cumpar cate ceva si numai asa sa incerc sa dezleg misterul. Dependenta? Se poate spune si asa, desi…

Nu, nu cred ca-i dependenta.  E bucurie!!!!!!!!

Fiecare bijuterie a mea are o poveste, trezeste o amintire si pastreaza un parfum.  La fel ca si acest pandantiv in care mi-ar placea sa pun o mantra. Nu m-am hotarat care anume. Dar pana una alta, trebuie sa-l comand la OnlineBijoux, magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare.

3214O769

Iata o noua achizitie, o noua bucurie, o noua poveste.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

