Fidel by Fidelityshop

Sunt si eu un suflet, vorba unui prieten. Am si eu dorinte, pasiuni, defecte, calitati… Am de toate! Fidelity-Shop

Unii dintre voi stiu ca-mi plac de mor esarfele, bijuteriile de argint, margelele pictate de prietena mea, fustele gipsy, sandalele romane, parfumurile si motocicletele. Imi mai placea si Vama Veche si inca mai imi place Bucovina.

Si mi-ar mai placea ceva: sa fiu director olfactiv! Ce tare mi-ar placea! La departamentul „parfumuri femei”, desigur. Sau nu neaparat.

Dar uite ca ma indepartez de la subiect.

Vroiam sa va spun ce am mai descoperit.  Uneori imi vine sa zic ca si lipsa asta de timp e buna la ceva. La descoperit chestii misto, cum ar fi Fidelityshop, un nou magazin serios, care vinde parfumuri si cosmetice originale la preturi accesibile. Eu cautam asa ceva de multa vreme. Un magazin online in care sa am incredere si care sa aiba preturi ok si care sa nu ma intampine cu vanzatoare parfumate si fardate excesiv si care se mai cred si buricul universului parfumat.

De ce am incredere? Pentru ca am testat.

Eu am ajuns la ei umbland dupa „my guilty pleasure” si anume WOMANITY by THIERRY MUGLER.thierry-mugler-womanity-pentru-femei-set-eau-de-perfume-100ml-bl-geanta-967

Am tot „adulmecat” parfumuri de-a lungul existentei mele, dar pana acum acesta este cel pe care il iubesc cel mai mult. Este intrigant, incitant si cumva contestat. Nu-l poate purta oricine si de aici si renumele lui, poate. PH-ul meu se intelege de minune cu el. Caviar si smochine. Dulce si saract, putin picant. O provocare. Nu stiu prea bine sa-l descriu, dar sunt momente cand te duce cu gandul la mare, la plaja. Ma rog, trebuie sa-l mirositi voi. Eu de cand l-am descoperit nu am mai renuntat la el. E parfumul meu de suflet, singurul pentru care am facut o pasiune.

Nu mai vorbim de sticla care este deosebit de aratoasa, nu mai vorbim ca e reancarcabil si e mult mai avantajos sa cumperi rezerva si sa umplii sticla initiala (ai si o palniuta tareeee draguta). Nu mai vorbim ca Fidelityshop are tot soiul de idei misto: parfum+geanta, parfum+gel de dus si tot asa. Eu am apa de parfum, gelul de dus si un breloc tare chic. Aaaa, era sa uit!!! Am primit si un cod unic cu ajutorul caruia am intrat in comunitatea Thierry Mugler!!!

Si iata inca un client multumit care se va intoarce. Fidel by Fidelityshop

thierry-mugler-womanity-pentru-femei-set-eau-de-perfume-100ml-bl-geanta-243

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

