Intr-o pauza de cafea

Cu fetele in pauza de cafea. Subiecte de discutie care mai de care. Inevitabil am ajuns si la operatii estetice (deh, si noi ca fetele). Cum am ajuns aici? De la un articol din presa, de la parerile pro si contra ale diversilor.

Si ce am constatat? Ca toate suntem bine informate si fiecare dintre noi am dori sa facem mici schimbari.

Mofturi? Nevoi?

implante-244x300

Cand fetele au incepu sa spuna ca si-ar dori ba o rinoplatie, ba o marire de sani, ba una, ba alta, am fost tentata sa le raspund „Ei, mofturi!”, dupa care mi-am dat seama ca ar fi fost o prostie sa spun asta. De ce? Pai cum pot eu sa stiu cum se simte fiecare in pielea lui? Pai nu pot, asa ca a fost foarte bine ca am tacut si nu am continuat sa judec.

Operatiile estetice sunt mofturi? Poate in cazul in care cineva face asta doar ca sa fie in trend. Tocmai de –asta stiu ca medicii recomanda discutii serioase cu pacientul inainte de orice interventie (adica sa-i scoata prostiile din cap, daca e cazul). Nu e ca sim cum iti vopsesti parul pentru ca vara asta se poarta rosu, nu?

Operatiile estetice sunt o necesitate? Atunci cand fizicul si psihicul au nevoie de ele, da. Nu am zabovit prea mult asupra necesitatii lor din punct de vedere medical, caci asta este evident. Am vorbit mai mult despre cum poate influenta asta psihicul, de cum ai trece peste „tabuuri”, despre cum iti poate aduce incredere in sine si cum te scapa de anumite „accesorii” .

La mine una, sigur ar functiona la partea cu increderea si cu „accesoriile”. Pfaaa, ma si gandesc ce bine ar fi!

Am vorbit, am si ascultat, iar concluzia acestei pauze de cafea a fost ca operatiile estetice, din punctul nostru de vedere sunt o necesitate, nu sunt un moft.

M-a uimit deschiderea noastra, usurinta cu care am abordat acest subiect (cumva intim) si informatiile pe care le aveam cu toatele.

Desi poate parea o banala discutie „de fete”, eu zic ca ne-am cunoscut mai bine si asta nu poate decat sa ma bucure.

Ce „aromata” a fost cafeaua asta!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

