Se mai fac seriale bune

Multe seriale am vazut la viata mea, unele mai bune, altele mai proaste, iar altele proaste rau. Nu prea stiu sa vorbesc despre filme, pot sa spun insa ca unele mi-au lasat un anume gust si am regretat ca s-au terminat. In categoria asta intra Mad Man, Magic City si mai proaspatul Homeland.

Am vazut aseara ultimul episod din seria a doua.

Un serial american ce se bazeaza pe serialul israelian Hatufim realizat de Gideon Raff, un serial cu doua nominalizari la Globurile de Aur (2012 si 2013) si castigator de alte 5 ori la aceleasi Globuri. Au stiut ei de ce l-au premiat, nu-i asa?

Povestea e oarecum simpla: un agent CIA, un puscas marin si lupta impotriva terorismului. Ce este spectaculos, atunci?

Scenariul, ritmul in care se deruleaza lucrurile, pauza care mi-o lasa mie, privitorului, sa simt sentimentele personajului, sa le traiesc emotiile. Pentru ca eu asa l-am perceput, nu ca pe un film de actiune, de lupta impotriva Al-Qaeda, ci ca pe un film ce pune accentul pe oameni, pe sentimentele si trairile lor.

O femeie “rupta” intre doua iubiri (pentru un barbat si pentru munca ei), un soldat intors acasa dupa opt ani pentrecuti intr-o alta lume (parca), o sotie care nu mai stie care-i e sotul si copii normali ce se trezesc peste noapte straini de tot si toate.

Vieti intoarse pe dos. Emotii puternice. Credinte zdruncinate.

Scenariul este senzational! Trairile sunt senzationale!

Astept sezonul 3 asa cum astept vara, soarele si marea.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

