Americanii si Oscarul

“Argo” a primit Oscarul pentru cel mai bun film, pentru cel mai bun scenariu adaptat si pentru cel mai bun montaj, asta dupa ce castigase cam tot ce se putea castiga in acest sezon: Globul de Aur şi premiile decernate de Sindicatul actorilor americani (SAG), Sindicatul producătorilor americani (PGA), Sindicatul regizorilor americani (DGA) şi Sindicatul scenariştilor americani (WGA) -, dar şi prestigiosul trofeu britanic BAFTA şi premiul César.

Pe scurt, este vorba despre misiunea de salvare a unor diplomati americani in timpul Revolutiei iraniene din 1979.

Ben Affleck se pare ca a tras lozul cel mare adaptand o poveste adevarata despre cooperarea dintre CIA si Hollywood in timpul crizei ostaticilor de la Teheran, aparuta in timpul regimului Carter.

Personal nu am fost impresionata. Sigur ca am stat “lipita” de scaun pana la final, desi acesta era previzibil, sigur ca am apreciat scenariul si jocul actorilor, dar parca propaganda asta americana nu-mi mai este pe plac. Prea sunt americanii cei mai buni si musulmanii cei mai rai. Nu stiu, poate gresesc. Nu sunt critic de film, doar consummator.

argo

I-a lipsit parca ceva.

Este primul an in care nu am facut un prognostic. E drept ca nu am vazut toate filmele, dar din ce am vazut nu pot spune “WOW!!!”

Lista castigatorilor editiei cu nr. 85

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

