Transport masini din Germania

Am si eu un prieten, care de cateva zile bune, hai sa fie 4 zile, imi scoate ochii din cap ca el se duce in Germania ca sa-si ia masina din Germania, ca vezi domne astia care se ocupa cu vandutul masinilor de la noi, dau kilometrii inapoi, daca este motorul uzat rau, il spala, il fac frumos sa nu te prinzi si numai elemente negative.

Toate bune si frumoase, dar ii zic:

– Bai Andrei pai si cat te ajunge ma transportul sa vi cu ea de acolo? De dus te duci cu autocarul sa zicem, dar de intors esti in stare sa conduci tu ore-ntregi cu ea?

Categoric primesc raspunsul cel asteptam:

– Sa sti ca ai dreptate, ca eu daca conduc cate 5 ore sunt mort dupa, ce sa fac?

Cum el este persoana “lasa-ma sa te las” ma apuc eu si caut platforma Germania dar si cu transport masini Germania.

Ce sa vezi? Imediat gasesc domne pe cei de la Tractari Auto Arad care pot oricand sa-ti tracteze masini din Germania.

Ma gandesc ca un transport masini Germania Romania, nu ar este foarte scump in comparatie cu toate cheltuielile pe care vrei tu sa le faci.

De aceea, iau numarul lor de telefon si-l recomand prietenului meu Andrei, pentru a-si lua masini din Germania cate vrea.

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Transport masini din Germania

  1. E si asta o idee la care nu m-am gandit pana acum. Singurul dezavantaj pe care il vad e ca nu ai ocazia sa vezi masina inainte de a o cumpara. Eu as prefera sa merg cu autocarul, eventual cu inca un prieten pentru a putea conduce amandoi la intoarcere. Eu stiu o gramada de soferi care fac drumul pana in Germania fara oprire. Sau poti sa mergi pana la intrarea in tara si acolo sa faci un popas sa te odihnesti.
    Sunt tot felul de variante.

Lasă un răspuns

