Sa traim in armonie cu natura

 

A venit primavera! Un bun moment pentru o schimbare, o innoire, o curatare.

Cel putin asta simt eu. Initial am zis “astenie de primavara”, dar mi-am dat seama ca toate semnele (stari de oboseala, nivel de energie scazut) imi transmiteau alt mesaj: necesitatea unei detoxifieri.

A trecut iarna, a trecut perioada in care am abuzat de carnati, sarmale, slaninute, cozonaci, iar organismul are nevoie de detoxifiere, de “usurare”.

Iar slabitul merge mana-n mana cu detoxifierea, nu-i asa?

ceai-verde-1_0_0

Eu am facut un exercitiu de imaginatie si mi-am zis: sarmaluta este un camion care patrunde in organismul nostru supraincarcat cu diverse substante straine noua. Tot felul de grasimi, aditivi, toxine si E-uri ajung din farfurie in organism. Pfuuu, ce a iesit nici nu pot sa va spun! Imi venea sa nu mai bag nimic in gura. Infometare? Paranoia? Balamuc? Nu, nu e asta raspunsul. Solutia este: treptat, gradat, adica asa cum am si acumulat.

Ce e de facut?

In primul rand sa fim atenti la ce mancam – conform zicalei “Suntem ceea ce mancam, dar mai ales ceea ce nu mancam”.

Sa facem miscare. Arderea caloriilor genereaza energie si elimina deseuri.

Mancam, ne miscam si curatam!!!

Organismul uman a fost “prevazut” din “fabrica” cu mecanisme naturale de detoxifiere, dar ce  te faci atunci cand ele sunt depasite, cand nu mai fac fata?

Ajutam organismul printr-un program de detoxifiere (“organism” = ficat, rinichi, piele, plamani, colon).

Daca Nicolae Iorga spunea “Cea mai aroganta idee a omului este ca poate ajuta natura” , eu spun “suntem aroganti daca ne imaginam ca nu putem gasi ajutor in natura”.

Atunci sa apelam la ea, zic, la ceaiul verde decofeinizat care ajuta (printre altele) la stimularea metabolismului si arderea caloriilor; la zeolit, o roca vulcanica detoxifianta supranumita “buretele Naturii” (absoarbe din organism toxinele ce ajung in organism pe toate caile) etc. Natura ne intinde multe maini, dar important este sa constientizam asta si sa ne comportam ca atare.

Eliminand astfel surplusurile obtinem un organism “curat” si slabim corect si treptat.

Nu stiu ca v-ati propus pentru primavara asta, dar eu imi doresc cateva kilograme in minus. Natural!

 

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

