„Artisti pentru artisti” 2013

537575_349655085134722_1016096664_n

De-a lungul timpului, am mai scris despre actori. Am scris cu drag, cu bucurie, cu amaraciune sau poate cu ironie. Au fost cazuri si cazuri. Sunt actori si actori.

Acum scriu despre actorii retrasi din activitate si care au nevoie de o mana intinsa.

Ne aflam in plina Campanie “Artisti pentru artisti”!!!

Se-ntampla din anul 2002 si este un semn pentru noi si un ajutor pentru artistii varstnici si cu probleme poate mai mari ca ale noastre.

In fiecare an, o parte din institutiile teatrale din Roania participa ca aceasta Campanie cu cate un spectacol.

Putem participa si noi cumparand cate un bilet (sau mai multe) la spectacolul sau spectacolele pe care ne-am dori sa le vedem (programul aici), iar banii stransi ajung in Fondul de Solidaritate Teatrala, apoi la cei pe care odata i-am aplaudat, iar acum (poate) i-am uitat.

“Punctul culminant” al Campaniei este spectacolul de caritate de la Sala Mare a Teatrului National din Bucuresti, spectacol ce va avea loc pe data de 25 martie, ora 19.00.

Daca tot mergem la teatru, si stiu ca mergem, haideti sa gasim acele spectacole inscrise anul acesta in Campanie!!!

Noi am ales “Piei, drace!” de la Tanase, 24.03 (pentru socrii mei), “Mascariciul” de la Bulandra, 27.03 si “Elling” de la Comedie, 31.03.

Voi?

 

Organizatorii Campaniei sunt: UNITER, Centrul Roman ITI, Teatrul National Bucuresti, Centrul de Cercetare si Creatie Teatrala “Ion Sava”, Primaria Bucuresti, ArCuB, iar partener este Societatea Romana de Televiziune.

Alte detalii si aici

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

