Plateste mai usor, fara riscuri si cozi!

25 ianuarie 2013. Ziua in care a fost deschisa cu “surle si trambite” celebra si noua Piata Agroalimentara Progresul, sector 4, Bucuresti. Primaria sectorului in frunte cu primarul Piedone a dorit sa marcheze astfel Ziua Unirii Principatelor Române.

A fost presa, muzica, artificii, preot, panglica, baloane si flori.

De ce simtiti o urma de ironie in vorbele mele?

Pentru ca au fost saptamani si luni in care m-am “impiedicat” de basculante, excavatoare, picamare, praf, noroi, zgomot si maidanezi “dislocati” si aiuriti pe toate strazile alaturate. Basca faptul ca eu nu mai stiam de unde sa-mi iau legatura de patrunjel pe toata durata acestui santier.

Oricum, cu sau fara placerea mea, piata veche a fost demolata, cea noua ridicata. Eu sunt carcotasa de felul meu si asta o stiu cei care ma cunosc. Am lasat sa treaca zilele festive (si nu numai) si am purces la a descoperii “CEA MAI MARE PIATA DIN CAPITALA”  asa cum sta scris pe frontispiciul cladirii.

Buuun!

N-am sa vorbesc aici despre cele cateva minusuri pe care le-am gasit, din doua motive: 1. nu acesta este scopul articolului meu si 2. minusurile respective pot pleca de la lipsa mea de toleranta si uneori de obiectivitate.

Sa va spun atunci care a fost pentru mine “punctul de atractie”, marele plus care a facut sa paleasca orice minus intalnit: infochioscul amenajat in Piata Progresul. Adica pana la sfarsitul lunii martie, ma pot duce frumusel cu cardul in piata si-mi pot plati taxele si impozitele. Programul este de luni pana vineri, intre orele 15.00 – 19.00, sambata, in intervalul orar 12.00 -16.00 si duminica, intre orele 10.00 – 14.00.

Adica ce vreau mai mult? Ma duc duminica la piata, iau patrunjelul si platesc si impozitul. Acesta este primul si cel mai important avantaj pe care il gasesc eu: confortul meu. Sigur ca mai pot adauga si comisionul zero la plata cu cardul si siguranta sporita a tranzactiei.

Intrand aproape zilnic in piata, nu am observant niciodata coada. Se pare ca oamenii nu sunt inca obisnuiti cu platile online. Pentru asta, toate primariile din Romania care accepta plata taxelor si impozitelor cu cardul (intr-un partenerialt cu Visa Europe) au fost invitate sa participle la competitia nationala de plata a taxelor si impozitelor locale cu cardul, derulata in perioada februarie-martie 2013.

Daca este o competitie atunci este si premiu, iar cel mai important este titlul “Orasul viitorului”.

Eu va indemn sa mergeti sa platiti online (gasiti aici locatiile din sectorul 4) si sa incercam sa castigam, si noi si sectorul 4!!!

Si mai putem castiga ceva: doi dintre cei care se inscriu pe www.impozitecuacardul.ro pot castiga doua Samsung Galaxy SIII (eu m-am inscris deja).

Avem numai de castigat, nu-i asa? Si mai este timp!!!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

