Un review

Marti am primit o frumusica pereche de sandale de la ZorileStore. Este vorba despre competitia “Blog ambasador pentru ZorileStore.ro”. Sa fii ambasador pentru ZorileStore trebuie sa cunosti “marfa” si cum altfel decat purtand-o. Asa s-au gandit si ei si ne-au trimis prin curier fiecaruia ce a cerut sau ce a mai ramas (multi participant).

Din pricina aceasta eu nu m-am ales cu ce am cerut ci cu o pereche de sandale dragute.

sanda

Este vorba despre sandalele TOPAZIO FEM pe care eu le vad asortate oricarei tinute casual de vara: fuste lungi sau scurte, pantaloni de in sau jeansi. Am facut repede inventarul micii mele garderobe si am constatat ca le pot combina cu absolut orice articol vestimentar.

Partea superioara este impletita din material sintetic bej si pare rezistenta si comoda; talpa interioara este imprimata cu flori dragute.

Ce le da personalitatea? Cele doua pietre aurii aplicate pe fiecare sanda; le da un aer estival sit e duc cu gandul la mare si soare. Aceste pietre vor arata foarte bine pe o piele bronzata.

Imi pare rau ca mai este ceva timp pana sa le pot purta pe strada. Deocamdata le-am probat in casa si am constatat ca sunt foarte comode si imbraca frumos piciorul. Sunt feminine.

Eu port masura 38 si am comandat masura 39, iar sandalele s-au potrivit perfect.

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

