Memories…

Am citit astazi in Business Magazin, la rubrica “Capitalistul saptamanii”  o mini biografie a celebrului Levi Strauss, cel care a fondat prima companie producatoare de blugi Levi Strauss & Co., in 1853.

Am citit cum Löb Strauß (Levi Strauss) a plecat la 18 ani in America, cum letonianul Jacob Youphes a inceput aplicarea niturilor la buzunare si in zonele sensibile (pentru a preveni ruperea rapida) si cum cei doi, unul cu banii celalalt cu ideea au patentat nituirea pantalonilor de lucru. De aici pana la blugi nu a mai fost decat un pas.

Citind cele cateva randuri mi-am amintit de cea mai draga pereche de “blugi” a mea, blugii evazati Levi Strauss. Pana la ei mai avusesem o singura pereche luata de tata de la un “vaporean” din Sulina. Pe aia nu mi-i mai amintesc prea bine; stiu doar ca erau un albastru indigo.

Blugii mei de suflet, cei despre care vorbeam mai sus au fost mai intai ai mamei apoi ai mei. Albastru deschis, evazati, de vara. Cei mai dragi si mai rezistenti blugi. Cred ca i-am purtat tot liceul. I-am purtat pana i-am rupt cumva in genunchi, i-am dus la croitor si i-am purtat din nou. Ii vad si acum in fata ochilor…

E clar ca nu mi-au fost dragi din cauza brand-ului (habar nu aveam eu pe vremea aia de Levis Strauss); initial mi-au fost dragi ca erau ai mamei, apoi am vazut ca-mi vin bine si ca-s rezistenti.

A fost cea mai buna reclama!

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

