O lume in care vreau sa fiu

Un birou plin de calculatoare, imprimante si colege galagioase si un zgomot ce nu apartine acestui loc!

Nu stiu daca fetele aud ce aud eu, dar parca au inceput sa vorbeasca mai incet.

Aud din nou si incerc sa gasesc sursa acestui zgomot placut. M-am gandit initial ca este vorba despre un telefon, apoi ca vine din boxele vreunui calculator…

S-a facut liniste in birou! Parca suntem in mijlocul unei paduri tropicale; se “aude” padurea, se aud fiintele din ea.

Muzica ambientala? Oricum, CEVA foarte placut auzului.

Ha! Am descoperit! Vreau si eu!

caiet

Colega mea isi scosese pe birou caietul Skag AR, iar telefonul ei prinsese viata. Pasari Colibri!!!

Vreau si eu!!! Pai daca tot am un telefon mult mai smart decat mine, de ce sa nu-l pun sa munceasca pentru mine?

Va fi cadoul meu pentru noul loc de munca. O lume intr-un caiet, o lume virtuala intr-o lume reala.

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „O lume in care vreau sa fiu

  1. Pingback: Caietele aventurii prin jungla … clasei – Skag AR | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

